Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har en god del stikkninger og strekkvondt i magen ...er 13+ 4 på vei og vet livmoren vokser. Men er det dette som er kynnere?? Det varierer fra side til side....ene dagen er det venstre side og den neste er det på høyre.....
DiddiDaddi Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det tror jeg nok heller er at ligamentene strekkes, når livmoren vokser. Kynnere er når hele livmoren blir hard for en kortere eller lengre stund, hvordan en opplever de varierer nok litt, og ikke alle kjenner de i det hele tatt.
rima Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Første gang jeg kjente kynnere var da jeg var rundt 18 uker på vei. Da ble hele magen hard som en ball. Varte bare en kort stund - kanskje et halvt minutt - også var det borte. Siden hadde jeg ofte kynnere, spesielt mot slutten av svangerskapet. Nå er jeg i uke 17 med nummer to og har allerede kjent kynnere. Noen har mange kynnere mens andre ikke har noen før mot fødselen. Det du beskriver nå virker som livmoren som strekker seg og vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå