hotnsweet har 2 små.. Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Lillegutt fylte akkurat 12 mn nå i januar. Han har fått en merkelig uvane, han setter seg ned på huk og skaller panna/hodet ned i gulvet hver gang han blir fornærmet eller vi sier "nei". Noen som har vært borti dette? Han tar jo i og, så han får jo vondt. Får han ikke vondt nok av å treffe teppet, så flytter han på seg til han treffer selve gulvet.
Frøken Freken Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Men hvordan reagerer dere på dette da? Hvis han får ønsket reaksjon vil han sikkert fortsette med skallinga? Supernanny-genet mitt sier at dere kanskje kan gi ham det han ønsker (oppmerksomhet? Omsorg? Kos?) I det dere sier nei? Feks - nei, du får ikke lov til åklatre på tørkestativet, kom og sett deg på fanget mitt.Eller nei du får ikke spise orkideen til mamma, kom så går vi og finner en bok heller. Gud så kjekt å blande seg inn i fremmede folks barneoppdragelse - som jeg jo ikke vet en døyt om - på dib!
kitty08 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Har lest at noen barn gjoer dette. soek om head banging paa babycenter.com, mener det var der jeg leste noe.
gutt06og07 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Har det sånn vi og med vår sønn på 13 mnd. Han har en diger blå/grønn kul i panna akkurat nå fordi han ikke fikk lov til å klype en annen unge i bhg. Håper bare det går over av seg selv jeg.
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Vi bruker å overse det, og vende oppmerksomheten mot noe annet istedet. Selvfølgelig får han masse kos og omsorg, han er verdens blideste gutt ellers. Tusen takk for tips om babycenter.com. Jeg fikk akkurat den infoen jeg trengte der..
Youngster*mamma* Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Hei hotnsweet. Jeg har ikke det problemet selv, enda. (snuppa er bare 2 mnd) Men jeg gjorde dette selv da jeg var liten. Mamma ble selvsagt veldig bekymret, men på helsestasjonen sa de at dette var helt normalt for noen barn, og det var ingenting å bekymre seg for. Det gikk over av seg selv, og jeg tror ikke jeg har tatt noen skade av det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå