Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hvis du kunne få hvilken som helst plastisk operasjon uten å tenke kostnad eller bivirkninger, hvilke ville du tatt? Jeg har stygg hake, så den ville jeg ordnet på, og kanskje fettsugd magen.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hake, pupper og mage. Hadde vært no gitt
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville ha fjernet strekkmerker og tydelige blodårer/ sprengte blodårer rundt nesa og på bena. Green pell for huden (har akne). Ville kanskje gjort noe for å få tykkere hår. Utenom det fysiske, ville jeg hatt større selvtillit, og fått en super jobb/ annen utdanning en den jeg har! Ville også fått meg en enebolig og hatt super økonomi. Og barn. Og flere venner. Og nå skle jeg litt ut gitt;)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Øyelokkene - eller bare det ene.. det henger mye ifht til det andre! Litt fettsuging på hoftene og magen.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 19:04 igjen: må legge til: slanke meg 17 kg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Etter å ha slanket meg ville jeg hatt: -Øyenlokkene -Fettsugd under haken og løftet huden -Brystløft -Fettsugd maven og tatt full bukplastikk med stramning av mavemusklene -Fettsugd ryggen og hoftene -Fettsugd ridebukselår og innside lår -Fettsugd knær -Fjernet arr -Fjernet rosetter og blodårer på leggene etter graviditet - Tror det var det. Men jeg regner med at jeg ikke kommer til å gjøre annet enn bukplastikk og kanskje brystløft. Og jo jeg har ett godt liv selv om jeg ikke er fornøyd med slik kroppen min har blitt de siste 8 årene.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Da ville jeg: -Tatt silikon (bare fyllt i det som plutselig forsvant ) -Fixet strekkmerker (går det an tro?) -Fettsugd meg her & der )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville få fikset på arret etter blindtarmsoperasjonen min. Ser ut som om jeg var forsøkt slaktet....IKKE pent, med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå