Gå til innhold

Ang de el strimlene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan brukes de?

Holder man dem direkte i urinstrålen, eller må man begynne å kjøpe inn kopper å tisse i i tillegg? For i så fall blir vel prisen totalt like høy som med stavtestene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker et lite beger som jeg skyller godt og lar tørke mellom hver gang jeg bruker den. Andre kjøper plastbeger på rema. :-) Behøver ikke være dyre greiene! Plastbegerene koster vel rundt 20-30 kroner kanskje?

Men med strimlene så må man samle opp urinen ja.

Skrevet

Takk for svar. Jeg tenkte at jeg måtte ha sterile beger hver gang jeg:) Men da er det jo egentlig greit.

Skrevet

Nope, ikke nødvendig med sterilt! :-) Synes det funker fint med å samle opp. Jeg har dårlig syn og bruker linser, men jeg må sånn på do om morgenen at jeg ikke venter til jeg har fått på linsene. Skulle jeg ha tisset på testen så hadde jeg ikke vært sikker på om jeg hadde truffet en gang, he he.

Skrevet

Haha, nei da blir det værre. Lykke til med prøvingen da!

Skrevet

Har kjøpt EL teststrimler fra billige-tester.no og på bruksanvisningen står det at man ikke skulle bruke den første morgenurinen (som ved graviditets test) men vente til utpå dagen. Dette siden LH hormonet skilles ut ila dagen og dermed ikke er så mye av på morgenen.

Jeg bruker en engangskopp som jeg også skyller og tørker mellom hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...