Gå til innhold

Ømme hender... ?????

mamma til tre prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 27+4 og for noen dager siden begynte jeg å få vondt i hendene mine. Hvis jeg rører på fingrene eller knytter neven er de ømme og rare. Spesiellt mye om morgningen og kvelden.

Noen andre som har vært borti det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble feil antalle uker, mente 37+4... hehe litt forskjell...

Skrevet

Heisann

Jeg har samme følelsen, og mest om kveld og morgen, i noe mindre grad på dagtid.

Jeg har konkludert med at det er vann i kroppen? har hovnet veldig opp i hender og ben hvertfall, og det kom rundt samme tid. veldig ekkel følelse.. akkurat som om man har blitt kjempefeit i fingrene.. hehe.

jeg selv er 33 uker nå og har hatt det ca 1,5 mndr

Skrevet

Har det jeg også, men mest i høyrehånda..Er 33 uker på vei og har kjent det slik i noen dager bare..Blir så hoven i hånda at jeg ikke klarer og holde rundt håndlettet mitt, og det har ikke vært noe problem før..

Jeg har også slått meg til ro med at det er vann i kroppen, håper bare ikke det blir værre og på hele kroppen....

Noen ganger klarer jeg nesten ikke lukke igjen hånda mi pga den er for " fet " ...Mye rart vi skal igjennom gitt hehehe

Skrevet

Jeg har hatt det sånn en god stund. Har heller ikke hatt følelse i fingertuppene mine på lenge. Sliter med å skrive etc. Har nevnt det til legen et par ganger, men det er "bare" vann i kroppen. Jeg har hatt det sånn ca 1,5 mnd, og jeg er bare i uke 32 nå.

Skrevet

Har det samme problemet selv, er 26+5 og hatt det i en treukers tid. Blir spesielt ille på natta.

Skrevet

Takk for svarene! Da kan jeg vel slå meg til ro med det jeg og! Har en del vann i kroppen ja! Kjenner det om natten også. =)

Skrevet

Det er ødemer ja :/ Har kjent mye til det på kveldene og har måttet kutte ut nesten alt salt (og jeg har pica på salt mat)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...