mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Fikk akkurat en pos test nå for 1 time siden!! Dette er så rart,for jeg trodde jeg fikk mensen på ons,men det kom bare brunt utflod og ikke noe mer i ett par dager og i går ingen ting,så i stad måtte jeg bare ta en test og den ble pos.med en gang. Så nå er jeg 4 dager over IKM! Gikk fort egentlig for rakk bare 3 pp!
mammaigjen!! Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer! Så kjekt at det gikk så kjapt og greitt:)
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer,og lykke til.=)
Amia Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer - så gøy! Da var vi nok i samme ikm uke:) Når har du termin da?
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde IKM nå i uke 3 og med termin 24 sep. Du da Amia?
Amia Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 He he....samme her! Hadde ikm tirsdag som var, og foreløpig termin 24 September Har du barn fra før av eller er dette første?
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har ei datter på 5 år og en liten skatt i himmelen(mista i uke 21) og er gravid igjen nå! Så moro at vi følger hverandre!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer mollemor-79 - så koselig at du kom etter =) Jeg hadde IKM i uke 3 på lørdag den 17, men testet positivt 6 dager før IKM, altså mandag for 1 uke siden - så jeg har termin den 29.09.09 jeg da, noen dager etter deg =) Ble sykmeldt forrige uke pga tidlig svangerskapssymptomer og skal tilbake til legen igjen i morgen, blir nok sykmeldt ut denne uka også - sliter fælt med kvalme, svimmelhet, mistet matlyst, vondt i puppene osv, ble sånn uvel forrige mandag og har vart i 1 uke nå - håper det blir bedre etterhvert... Uansett gratulerer og velkommen inn til 1 trimester =) Klems
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2009 Hei og takk for det "meg og lille snuppis" Ble helt slått ut jeg da testen viste pos.for jeg begynte å spotte på IKM dagen,så trodde jeg løpet var kjørt,så da skrev jeg på "bli gravid" at nå kom tanta så jeg ville bare ta en pause fra hele BIM,men som dagene gikk så skjedde det liksom ikke noe mer,så jeg tok en test 4 dager over IKM og den var POSITIV!!!!!!Ganske utrolig! Så da hadde jeg rett hele tiden om at jeg hadde tidenes EL rundt nyttårsaften! Synd du er så dårlig da,men ta det med ro en stund så håper jeg det går bra for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå