Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Vi har et budsjett på mellom 60-80tusen..pluss bryllupsreise=) Da har jeg med ALT.. lokale catering drikke klær blomster transport bryllups suite pynt Pluss sikkert noe mer e har glemt;)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Vi skal ha skikkelig budsjettbryllup, og satser på å komme under 35000 med alt. Da med rundt 50 gjester. Vi skal ikke ha det på hotell el.l., men ha et litt utradisjonellt bryllup:) Dessuten skal jeg ikke ha hvit kjole med tilbehør! Pynt blir lys og markblomster, det temaet skal gå igjen hele veien forresten. Vi skal ha litt alkohol, men ikke ubegrensede mengder siden det er en del unger der. Og når vi fikser maten selv, så går det faktisk an å ha det sånn!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 ca 55.-60.000. Alt uten evt. bryllupsreise er da med. Og så vet jeg at jeg har tatt rikelig i på noen av postene, så hvis budsjettet ikke sprekker på noen av postene, så kan det faktisk bli 5.-10.000 lavere. Vi skal da ha ca 90 gjester, hvorav ca 70 til middag. Fri bar.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Ser ut til at det blir 100.000+... Da er ikke bryllupsreise med. Egentlig alt for mye. Våre foreldre ønsker å nyte dagen de også, og ville at vi skulle ha det på et sted som gjorde alt for oss (dekker bord, lager maten, serverer, rydder, ja alt). De ønsker ikke å føle at de må gjøre noe den dagen, og betaler heller for det. Dvs. de betaler selskapet. Bare selskapet kommer på ca 70.000, og da skal vi ikke ha fri bar. Da er det invitert 64 gjester. Ellers føler vi ikke at vi har budsjettert så voldtsomt, men ser at ting koster. Har heldigvis spart opp en del, så det går bra. Så langt har budsjettet sprukket på noen av postene (bla brudekjole) og vi har tatt i for mye på andre (klær til mannen, ringer)
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Vi også valgte å ha det ute (Utstein Kloster Hotell), hvor de gjør alt for oss. (Bortsett fra pyntingen, det ville vi gjøre selv). Ble nemlig vanskelig da vi bor i Oslo og skulle ha bryllupet der jeg kommer fra, Stavanger, og så orket vi ikke å ha en hel ryddejobb å gjøre etterpå.. Bryllupet vårt kom på rundt 120.000, litt mer enn planlagt, men da var ALT inkludert bortsett fra bryllupsreisen som vi betalte selv. (Vi hadde heller ikke alkohol med da vi ikke drikker selv og vi hadde mange barn til stede!)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Vi kommer nok i alle fall opp i 120-130.000. Blir ca 70 gjester. Alle til middag. Vi skal også ha det i en annen by enn der vi er bosatt. Har valgt et sted som ordner alt. Vi synes det er enklest når bryllupet ikke skal være i nærheten av der vi bor. Vi har heller ikke lyst å være utslitt av forberedelser selve bryllupsdagen. Ønsker også å invitere venner og familie som gjester, og vil at de skal slippe å ha så mange andre oppgaver den dagen.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Vi skal ha det i et fancy lokale-vi blir bare 28 til middag og 47 til kaffe/fest, bestiller mat fra en restaurant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå