Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 at i morgen blir det kaos på veiene i området vi bor. Første gangen på veldig lenge jeg faktisk er glad for å ikke ha bil. Lånte mannen sin før i dag og var lykkelig når jeg parkerte like hel utenfor garasjen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det har allerede startet! Har sett flere i dag som ble overrasket....
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Det har allerede falt over 40 cm her jeg bor, og det bare på noen få timer. Var ute og kjørte en tur i sted, og da var det heller ikke brøytet. Det var en intressant kjøretur for å si det sånn. Utrolig glad jeg kjører stor SUV.
Medium fikk guttebass Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Herlighet, så mye snø det har kommet (og fortsatt kommer)! Har allerede måkt 2 ganger og må nok rusle ut nå snart og måke igjen. Har liksom planer om å komme ut med bilen i morgen. ;oP
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Ja kan noen skru av krana snart.... det er nok snø nå.
Piri Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Herregud! Vi bor i Norge og er midt i januar! Og folk blir overrasket av snø! Gudbedre................
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Hvert år...År etter år etter år etter år... Det snør om vinteren folkens!
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Dere vet at det er enkelte steder i dette landet man ikke er vant til såpass store mengder snø på så kort tid sant? Og dere vet at det er enkelte steder i dette landet det ikke er vanlig at snøen legger seg for mer enn noen dager?
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Hvem har sagt at noen har blitt overrasket? Når det kommer så mye snø på kort tid blir det alikevel problemer.... alltid. Kjøreforholdene blir elendige og mange har omtrent aldri kjørt under slike forhold. Kan vel telle dagene på 10 fingre hvor mange av dem som har vært med snø de siste 2-3 årene...dvs her hvor jeg bor.
Medium fikk guttebass Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Er absolutt ikke overrasket, men det har fortsatt kommet mye snø på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå