GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Begynner de fleste fødsler om natten?Eller starteter de egentlig når som helst på dagen?
Fire småtroll Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Ingen av mine tre fødsler har startet på natten... Men den ene er født på natten da, og en er født på morgenen etter en dag og en natt med rier, så fødslene har jo vart gjennom natta.
27år nr.4 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Min förste födsel begynte på formiddagen. Andre födsel på ettermiddagen. Og tredje på kvelden.
kei80 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Vannet mitt gikk på natten,våknet av det!Men er vel veldig forskjellig
magica fra tryll Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Mine har begynt på kveld/natt. Men har ikke reist til sykehuset før på morgenen. Er litt treg til å få ut de barna mine:)
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Har lest i en eller annen bok i forbindelse med svangerskap at de fleste fødsler starter om natten, men vet ikke hvor mye det er forsket på det.. Hos meg gikk forstevannet på morgenen når jeg sto opp.
Mayken Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Fostervannet mitt gikk gradevis søndag ettermiddag og kveld. Fødselen startet mandag ettermiddag
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 min første fødsel startet mest sansynlig kl 0700 og gutten var ute 19.07 på kvelden.. sier mest sansynlig for det gikk ikke opp for meg at jeg måtte på klinikken før kl var 18.00 min andre fødsel startet i 12 tiden på formiddagen og gutten var ute 23.09 på kvelden Så ingen av mine har startet om natten.. så det blir spennende og se når gutt nr 3 har tenkt å komme;)
wilma07 Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 hos meg har en startet på kvelden, født på natta/tidlig morgen.. å to har startet tidlig på morgenen, født på formiddagen. jeg mener å å ha hørt at fødseler gjerne skjer på natta, men om det er fakta er nå en annen sak;)
skumgummimamma Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Første gangen hos meg startet det i halv tre-tiden om natten, og kl. 7 om morgenen var hun født. Er veldig spent på hvordan det går denne gangen:)
snafselafsen <3fødeklar<3 Skrevet 18. januar 2009 #11 Skrevet 18. januar 2009 Min første fødsel startet på ettermiddagen, og jenta var ute neste morgen... Min andre fødsel startet halv 1 om natta og gutten var ute etter ca 3timer... så hos meg har de vonde riene kun vært på nattestid...
Cecilie`s mor Skrevet 18. januar 2009 #12 Skrevet 18. januar 2009 min første startet kl 23 på kvelden,og var over kl 21 dagen etter.min andre startet kl 13.30 og var over kl 19. blir spennende å se denne gangen.
GreitÅVæreAnonym Skrevet 18. januar 2009 #13 Skrevet 18. januar 2009 Mine fødsler startet med rier på natten/tidlig morgen. Det samme gjelder moren min ved alle hennes 3 fødsler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå