Lillegullet130707 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Mannen min og jeg har vært sammen i 6 år. Vi har en nydelig datter på 1,5 år. Det siste året har vi ikke hatt det helt bra... Og jeg klarte til og med å være utro mot han(!!!), jeg som er helt imot utroskap og har aldri vært det før (eller siden). Han fant ut av dette utroskapet for 5 mnd siden og har slitt med tillit til meg etter det, og det skjønner jeg jo kjempegodt!!!! På fredag fant jeg ut at jeg er gravid, 5 uker på vei.... Nå vet vi ikke helt hva vi skal gjøre... Jeg er egentlig imot abort... Men det er et alternativ nå som vi ikke vet helt hvor forholdet bærer... Jeg er så redd at jeg skal angre om jeg gjør det ene eller det andre... Mannen min vet heller ikke hva han vil... Vi har vel forsåvidt tenkt å prøve å finne tilbake til hverandre og ting har blitt bedre, men min mann syns det er for nært det jeg har gjort mot han... Noen synspunkter...?
skorpionfruen Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Huff dette var ikke lett for deg. Et barn redder ingen forhold, ofte tvert imot. Dere er jo fortsatt sammen og vil prøve så det er jo positivt. Håper bare ting ordner seg for dere og at dere slipper å ta hensyn til en abort i en allerede vanskelig tid. Umulig for meg å gi deg råd, vil bare ønske deg lykke til.
gutt + knøtt i magen Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Dette høres ikkje lett ut! Som forrige innlegg kan ikkje eg råde deg, eller sei kva som er rett å gjera. Men de må tenke over korleis ein abort kan gå utover forholdet og. Dersom du er imot abort, vil du nok ikkje ta lett på ein eventuell abort, og sorgen etterpå vil kanskje tære på forholdet den og... Dette kan ikkje vera lett for deg, eller han. Eg ville nok hatt lange samtaler med min mann og prøvd å finne ut av saker og ting. Det er ikkje sikkert ein baby til vil ødelegge det de har begynt på nytt. Her er for mange ting som speler inn til at eg kan råde deg eine eller andre veien, og det er uansett du som må ta valget. Men det er lurt å ha med seg at det er fleire som angra etter abort enn det er som beholder. Masse lykke til med både forholdet og avgjørelsen. Håper du/de finn ut av det fort og at du kan slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå