Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Anyone else? Håper så inderlig TR ikke kommer da! Meeeen, liten sjanse siden vi slutta med pillen 5.januar i år, og det er den første mnd vi prøver.. Har ikke helt peil. om jeg i det hele tatt har eggløsning..... Men, håper-håper!!
KnertiMagen Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Heihei. Jeg har ikm 2.feb. Og håper den ikke kommer:p Dette tar lengre tid enn vi hadde trodd.. men men. Har lest horoskopet mitt for 2009, og der står det at det blir familieforøkelse:) hehe. så jeg ble plutselig litt overtroisk nå=)
j77 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 har ikm 4 februar hvis el kommer som planlagt denne uken.. inne i 4 pp. prøver å ikke stresse:-) hadde vært utolig moeo om det gikk denne gangen da.
You can call me Dårris Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hei:) 7. feb for min del. Her er en tråd til litt lenger ned, kanskje vi skal prøve å samle dem?
j77 Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 el kom idag, så da er jeg def en ikm uke 6 kandidat...krysse fingrene...!!!!
mammatiljonathan Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 hei. Jeg sluttet på p-ring 1.jan sp jeg regner med å ha ikm den 31.jan. hvis jeg har regnet reiktig da.... huff trodde jeg skulle være litt mere tålmodig, men er utrolig utålmodig og vil være gravid nå!!! vet ikke om jeg har hatt el engang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå