Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Føler meg så utrolig råtten som tenker dette..Vet ikke om noen av dere føler det på samme måten? Mormor er frisk som en fisk..Fysisk sett..Hun er kjempe sprek, og har utholdenhet som en 20-åring, til tross for sine 80 år.. Probblemet er det at hun er blitt så fryktelig, fryktelig dement..Dette har skjedd i rekordfart(i løpet av ett år), og hun har det helt forferdelig med seg selv for tiden..Fryktelig, fryktelig desperat, redd, fortvilet og deprimert..Hun kom på sykehjemmet for en liten stund siden, og der sier de at de aldri har vært ute for en mer forvirret dame...Klarer ikke la være å tenke på hvor vondt hun har det:(
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Ja, det er lov å ønske. Jeg ønsket det for min mormor. Hun var klar, men pga hjerneslag mistet hun alt av språk og var lam i ene siden. Låst i sin egen kropp..... Hun er død nå, men det tok mange år....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Har ønsket min farmor død i mange år jeg,men hun er så ond at hun kommer til å overleve oss alle tross sine 86år.Hun lever på pur faenskap. Gunnen er fordi hun alltid har vært slem/ond mot alt og alle.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Når mormor døde da jeg var lita, husker jeg at jeg var sint på Gud fordi han tomk min snille bestemor, og lot farmor leve! Når lever farmor fremdeles. Hun er 82, og har gått fra å være ond og slem, ondskapsfull og stygg, til å bli en søt gammel dame som har glemt å være stygg....... Så sånn kan det gå, gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå