Gå til innhold

Sykt vondt mellom beina.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg var hos jordmor forrige uke og spurte om tips angående kjønnsvorter. Lurte på om de kunne "være i veien" ved fødsel osv. Fikk da beskjed om at det nok ikke var det, men at det var en ting jeg kunne prøve på. Jeg har en som henger litt, og denne skulle jeg knyte en tråd rundt og stramme til, og beholde der til den ramla av. Dette har jeg nå gjort, og gått med i hele helga. Nå sviiiir det som besatt der nede, og jeg holder på å bli gal. Helt fryktelig vondt er det! Og jeg få ikke av tråden igjen, iogmed at jeg har dobbelknute på tråden.. Hva i allverden skal jeg gjøre? bare fortsette å ha det så vondt? tenk om fødselen setter i gang, og jeg må føde vaginalt (har seteleie, og får mest sannsynlig keisersnitt altså).. Må jo gjøre helt fryktelig vondt å føde når en er SÅ sår mellom beina fra før av?

Auauaua, det gjør så vooondt:(

Har lyst å baer ta den skarpeste kniven jeg finner og skjære den av selv, men da begynner det vel å blø og bør sys?:P Argh, så vondt det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffamei!!

Skrevet

Ja, det er faktisk fryktelig vondt..

Å sitte gjør vondt, og å bevege seg gjør vondt. Håper bare jeg får sove i natt, og at den ramler av snart. For DETTE angrer jeg virkelig på at jeg gjorde.. Skulle heller bare latt den være, så forsvinner nok sånt etter fødselen.. Blærk.:(

Skrevet

Jeg har gjort sånn m 3 hengeføflekker, slike hudfargede hengende føflekker. En på brystet, en på magen og en mellom beina. De to første gikk bra, den mellom beina hovnet opp og ble vond. Strevde fælt for å klare å se nok til å få klippet tråden igjen, men det gikk til slutt. Innbiller meg at det handler om hvor hardt du knyter, dvs hvor mye du får kvalt den. Hvis den bare blir hindret litt i blodgjennomstrømningen, men ikke totalt hindret tror jeg den bare blir irritert og hovner. Hvis du ikke får av tråden hadde jeg tatt kontakt med lege.

Skrevet

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra fødeavd. der jordmor hjalp meg med å få av tråden :) hun spurte om jeg ville hun skulle fjerne hele vorta, og det sa jeg gladelig ja til. Hun kuttet den bort, det gjorde FRYKTELIG vondt (hadde bare bedøvelseskrem på, som jeg ikke syntes hjalp stort:P), men med en gang den var av kjente jeg en enorm lettelse. Ufattelig godt å få den vekk! Blødde endel, så jeg fikk et bind så det ikke skulle blø gjennom alt av tøyet mitt..

Jeg har lest her inne om jenter som har klippet av vortene sine selv, hjemme liksom, men det anbefaler jeg virkelig INGEN å gjøre. Det gjør vondt, og det kan blø veldig masse, og kan skape unødig frykt. Hadde jeg klipt selv, noe jeg hadde veldig lyst til å gjøre, hadde jeg blitt kjemperedd når jeg da så hvor mye jeg blødde, hehe..:)

men tusen takk for tips osv! Det aller beste er å gå til lege når en har vondt, istedet for å tenke for masse på det, og finne løsninger på det her inne;)

Nå nyyyter jeg at jeg ikke har vondt der nede:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...