Gå til innhold

Det nye "Det Nye" bladet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg abonnerer visst nok på dette bladet etter jeg fikk et godt tilbud. Men jeg ser etter noen blad at jeg føler meg litt for gammel for dette. det er ganske fjortis. Men, uansett i det siste bladet stod det på forsiden: 2munnsex, utroskap eller bare en uskyldig flørt?". da holdt jeg ærlig talt på å dåne. Det er virkelig utroskap for min del. Jeg syns faktisk det er mer intimt og personlig enn et "knøll" nødvendigvis må være. Hva syns dere? Er det så normalt å suge en nå at det ikke er utroskap? Eller er det greit at dei dame blir slikket selv om hun har type eller er gift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart utroskap, skjønner at noen kan tenke det som noe annet heller jeg. Så da er jeg gammel også....

Skrevet

Oisann, enig med deg jeg. Er vel saa intimt det ja !

Skrevet

Ojsan... Jeg har ikke lest det bladet på aldri så lenge, hehe. Jeg leser gjerne Henne, også er jeg såpass gammaldags at jeg ofte leser Allers, Norsk Ukeblad eller sånne greier. De bladene har jeg vokst opp med, så de henger jo med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...