NoDoubt Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg abonnerer visst nok på dette bladet etter jeg fikk et godt tilbud. Men jeg ser etter noen blad at jeg føler meg litt for gammel for dette. det er ganske fjortis. Men, uansett i det siste bladet stod det på forsiden: 2munnsex, utroskap eller bare en uskyldig flørt?". da holdt jeg ærlig talt på å dåne. Det er virkelig utroskap for min del. Jeg syns faktisk det er mer intimt og personlig enn et "knøll" nødvendigvis må være. Hva syns dere? Er det så normalt å suge en nå at det ikke er utroskap? Eller er det greit at dei dame blir slikket selv om hun har type eller er gift?
blåbæret Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Helt klart utroskap, skjønner at noen kan tenke det som noe annet heller jeg. Så da er jeg gammel også....
yasmina Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Oisann, enig med deg jeg. Er vel saa intimt det ja !
ana baroma Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Ojsan... Jeg har ikke lest det bladet på aldri så lenge, hehe. Jeg leser gjerne Henne, også er jeg såpass gammaldags at jeg ofte leser Allers, Norsk Ukeblad eller sånne greier. De bladene har jeg vokst opp med, så de henger jo med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå