Gå til innhold

Møkkamensen..... :'''(

Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til i dag kom mensen.... Ingen spire denne gangen heller... Nå går vi inn i 10.pp... Jeg blir så lei meg av dette!! Andre jeg kjenner blir jo gravide lett som bare det... Hvorfor kan ikke jeg også bli det??!!

Heldigvis har sambo gått med på å levere inn sædprøve siden dette tar så tid. For da vet vi i hvert fall hvordan kvaliteten hans er, før vi starter en utredning på meg..

Vi har prøvd meget aktivt i 9 måneder nå! Truffet eggløsningen hver gang!! Likevel skjer det ingenting... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt, da:-( Er så utrolig skuffende når tr kommer, en blir både motløs og lei seg... Har IKM ca tirsdag, leter etter symptomer, men føler meg vel egentlig ikke så mye annerledes enn ellers. Håper på det beste, men frykter det verste... Dette er vår 6 pp, og vi har også prøvd meget aktivt. Er ikke så lett dette her...

Krysser fingrene for at det klaffer snart:-)

Skrevet

Nei, det er absolutt ikke lett... Jeg har det veldig tungt den dagen mensen kommer, og så går det over..og jeg går med nytt mot inn i neste pp... Men, akkurat den dagen mensen kommer og jeg har vonde menssmerter, så er ALT fælt og trist...

Det blir ikke akkurat bedre når man ser såå mange her inne som hver eneste dag skriver at de har testet positivt...og de fleste har ikke prøvd 6 mnd engang...

Jeg blir misunnelig ;-) Men, unner dem det så absolutt! Skulle bare ønske jeg var en av dem...

Krysser fingrene for deg også, SpennendeTid! Lykke til!!

Skrevet

Der var kjedelige nyheter. Jeg forstår godt at du er frustrert og ønsker deg lykke til.

I dag må du kjøpe deg en stor boks med smågodt eller noe du liker godt. Det hjelper kanskje litt?

Skrevet

Ja, i dag blir det trøstespising :-P

Hvorfor kan man ikke bare bli gravid med en gang??? Hvorfor skal det være såå vanskelig!!!

Skrevet

Når du har opplevd det fantastiske å bringe til verden en perfekt liten skapning som utvikler seg til et nydelig barn så forstår du at det ikke skal være gjort i en håndvending, men det er jo en fattig trøst for deg nå.

Du har lov til å være gretten for det føles så urettferdig. Håper du har en god mann som kan pusle litt om deg

Trøsteklem

Skrevet

Takk for det! :)

Skrevet

huff ja...noen må igjennom mange skuffelser før spirer sitter...deprimerende.....Håper neste pp er mnd for deg da!!! Jeg for min del skulle gjerne hatt mensen...ventet hver dag i 4 uker på den nå.....8 uker siden siste mens- og er IKKE gravid...det er skikkelig frustrerende!! Skulle gjort hva som helst for en stabil syklus!!!

trøsteklem fra meg =) Krysser for neste pp !!***!!

:::::::

Skrevet

Veeldig deprimerende.. I hvert fall den dagen mensen dukker opp...da er man helt på bånn...

Kjedelig med ustabile sykluser.... Glad jeg har nogenlunde stabilt... Men, varierer litt her også... Har du prøvd akupunktur for det? Hjelper for noen...

Skrevet

ja vet hvordan du har det : ( ikke mye koselig!!

jeg får ikke prøvd noen av de gode rådene...for bor på en plass hvor det ikke finnnes slike tilbud : / har vært stabil før...men plutselig skjedde dette...siste pp var og 2,5 uker over tiden

Men blir iallefall søkt til gyn om neste mens blir like sen....hvis bare denne kunne dukket opp.....hoppet over 2 pp snart....siste mens var 22.november.... blir litt testing på veien da ja...

Skrevet

Æsj, så kjedelig...

Får håpe gyn tar deg seriøst da og gir deg den hjelpen du trenger!

Skrevet

håper det...men tar nok laaaaang tid før jeg kommer meg dit........ventelister!! men men...får smøre oss med tålmodighet så lenge =)

Skrevet

*trøsteklemmer*

Helt enig. Føles litt urettferdig noen ganger, at folk blir gravide omtrent før de begynner å prøve..

Hadde en skikkelig dårlig periode i overgangen nov/des, men det går bedre igjen nå. Hadde kanskje regnet med at det skulle gå noen måneder, men ikke at jeg skulle subbe meg avgårde til 8.pp...

Krysser fortsatt fingrene for oss alle.

:-)

Skrevet

Takk for det Aiva!

Lykke til du også! Får håpe vi får en spire snart...

Skrevet

MØKKAMENSEN, ja det kan du skrive opp!!! Vi har ikke prøvd lenge i det hele tatt, men jeg var fullstendig overbevist om at jeg var gravid. Hadde symptomer i fleng og 4 dager over IKM. Så kom MØKKAMENSEN!!! Mine tanker går til de som prøver måned etter måned, det står det respekt av!!! Dette er rett og slett slitsomt, frustrerende og deprimerende! Men EN dag må det vel være vår tur.... Lykke til videre pfeew.10.p.p - er babysyk!

Skrevet

Tusen takk for det *HØYESTE ØNSKE*!! :)

Skrevet

Enig med dere, møkkamensen altså.

Nå har jeg fått mensen igjen. Denne gangen over 1 uke tidligere enn min normale syklus, fryktelig frustrerende.

Vi får håpe det snart er vår tur. At vi alle får positive tester i løpet av kort tid:)

Skrevet

Pfeew - jeg føler meg deg og forstår AKKURT hvordan du har det!!!

Slenger meg på denne tråden jeg også. møkkamensen!!!!! Det er like frustrerende hver måned! og plutselig blir det litt sånn at hele livet snurrer rundt syklusen og babymaking. føler jeg ikke kan planelgge noenting, håper jo på å bli gravid snart! Men det skjer jo ikke. og alle rundt meg plopper ut unger i øst og vest. Og det koster ikek folk en kalori og spørre om ikke vi skal ha barn snart. GRRRRRRRR!

Skrevet

Hei Lillemor!

Godt å få ut frustrasjonen her! I dag føler jeg meg et hakk bedre, for nå har jeg sovet godt i natt og menssmertene er borte. Og nå har jeg nettopp bestilt time til akupunktør i neste uke! Håper det kan bidra til å gi meg en spire i magen :)

Skrevet

Bra at du føler deg bedre, pfeew! Det er ofte den første TR-dagen som er verst, og så går det litt bedre når skuffelsen har lagt seg...

jeg har også tro på akupunktur. har gått et par måneder. om ikke annet har det hjulpet veldig på syklusen min, som har vært veldig ustabil. I tillegg tror jeg at det stimulerer EL og kan gjøre slimhinnene bedre rustet for at en spire skal sette seg fast. så - lykke til. jeg skal til aku idag jeg ;o)

Skrevet

Hei Lillemor!

Lykke til hos aku!! Håper det gir deg en spire snart!! :)

Skrevet

Kjære nabo,

Jeg krysset fingrene så inderlig for deg denne måneden, og er derfor veldig lei meg på dine vegne :( Det var derfor ikke denne meldingen jeg hadde håpet på. Men ikke gi opp håpet! Og jeg mener fremdeles at akupunktur kan være en mulighet, hvis du har lyst til å prøve. Vet ikke helt hva som kan være trøstende ord for deg akkurat nå, men jeg tenker ihvertfall på deg, og venter bare på beskjed om at spiren endelig sitter. Som legen min sa; tenk at det ikke skal være et spørmål OM man kan bli gravid, men NÅR man blir det :)

Stor klem

Skrevet

Tusen takk for gode ord, kjære nabo!! Føler meg heldigvis bedre i dag, men lengter hver dag etter en rund kul på magen min, med en sprellende liten baby inni... *sukk*

Jeg har i dag bestilt time hos akupunktøren som gjorde underverker for deg ;-) Skal dit om 9 dager!! Er veldig spent!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...