Gå til innhold

Hvordan arter festeblødning seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager siden el og har hatt menssmerter og stikkninger siden.Idag har jeg hatt litt lysbrun utflod litt sånn blank sorry detaljer..

Kan dette være festeblødning?eller hvordan er en festeblødning?VArer det i flere dager?takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hatt festeblødning, men hadde kraftige menssmerter og stikk i siden ca 1 uke etter el...så det var vel festesmerter.høres jo ut som det kan være festeblødning du har, jeg mener å ha lest at det kan være litt blodblandet slim eller en liten blødning;-)

masse lykke til, håper du tester positivt om en ukes tid;-)

Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg en festeblødning 5 dager før ikm. Var en liten slimete geleaktig klump med litt blod i. Testet positivt dagen etterpå, 4 dager før ikm. Men desverre så mistet jeg i uke 8.

Skrevet

Takk for svar, så trist å høre at du mistet mamadona:(

Ja det var litt geleaktig eller slimete men bare lysebrunt ikke noe rødt i det.Har ikke hatt noe mer enn en gang i dag da.Det skal vel være mer enn en gang?

Skrevet

hadde sånn lang tynn slimete blodig greie i dag(sorry detaljer=))

trodde det var tr som kom,men det stoppet med det,kom ikke noe mer!

kan det ha vært festeblødning??

Skrevet

Festeblødningen min var som brun spotting 5 dager før ikm og varte i 2-3 dager.

Skrevet

hmm jeg hadde det bare en gang tidligere idag, bare litt på papiret liksom.Har veldig menssmerter nå men mest verkende smerte i høyre eggstokk.Føles nesten som en betennelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...