Gå til innhold

hjelp - svigemor er på besøk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom svigermor på besøk, og hun her tenkt å være her noen dager.....vet ikke hvordan jeg skal holde det ut! Hun går meg allerede på nervene...men jeg tåler ikke stort heller med alle hormoner som svirrer rundt da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min svigers har så utrolig mange meninger å komme med hele tiden!!! jeg får nesten DILLA!!! men men...roe seg ned.....

Hun er over 70år nå og har hatt 4 barn selv en gang....men det tror jeg hun har glemt!!! hun prøver sikkert bare å vere snill=)....he he heh e

Skrevet

labolina:

Uff, stakkars deg!

Syns du burde ta en prat med mannen/typen din om dette. jeg hadde heller ikke taklet å ha svigermor på besøk i flere dager. Ja, de mener sikkert godt, men det virker som om de ikke skjønner når det er på sin plass å tilby hjelp, og når det er best å holde seg vekke.. Er det rett før terminen din eller? uff.. Får vondt bare jeg tenker på det..hehe

Skrevet

Herregud. Jeg skjønner ikke at en kan velge å bo sammen med barna til disse monstersvigermødrene som blir beskrevet her. Hun har tross alt fostret opp mannen i ditt liv!

Jeg blir helt sjokkert over enkeltes holdninger ovenfor svigermødre

Skrevet

er enig med svangerwirre.

ha det ikke vørre for svigermødrene deres så ha ikke mannen i deres liv vørre her.

Skrevet

Har hatt svigerfar boende hos oss opptil flere ganger under graviditeten. Han er alltid velkommen hos oss. Klart det er slitsomt med svigerfamilie, særlig over tid. De mener alt godt, men kan også være til bry. Alltid godt når man får huset for seg selv.

Så lenge det er slik at de er boende over tid, finner jeg det for godt å forlate hjemmet i noen timer. Finn på noe som en avtale eller lignende. Ålreit for mor/far og sønn å være sammen sikkert også. Det gjorde jeg i hvert fall...

Synes det er verre at folk kommer ubedt eller uanmeldt på besøk og henger seg på ringeklokka til du åpner. Klarer ikke vente den tida det tår å gå fra stua til ytterdøra uten å trykke ti ganger på klokka!!!

Skrevet

Svigermoren min er også en SANN utfordring, men man måååå jo bare forsøke å stå på god fot da, en skal tross alt omgås i mange mange år fremover... At en skal være takknemlig for at hun har født mannen i sitt liv blir en litt enkel løsning på "problemet". Mine foreldre har virkelig sine sider selv, så jeg har full forståelse for at svigers kan ha sine vrange sider. Alle har da sitt???!!! Og noen blir verre med alder eller pga sykdom eller hendelser som har skjedd de. Mennesket er ikke statisk vet dere. Alle forandrer seg over tid, noen til det verre og noen til det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...