Julie09 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei, Jeg driver å lager en nettside med info om bryllup. Vet at det allerede er en del av de på nett, så målet er å bli bedre enn de.. :-) Hva er det dere gifteklare leiter etter av info på nett? Hva savner dere? Er det noe dere ønsker å finne mer info om? Tuuuusen takk til alle som svarer :-)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg liker veldig godt gallerier, med bilder av brudebuketter, hårfrisyrer, borddekking, invitasjoner/bordkort, bryllupskaker, osv Leter veldig etter tips og ideer til bord dekking og pynting av lokaler o.l. det er nesten ikke å finne på norske sider.. Med tema/fargetemaer osv.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville hatt artikler om andre typer bryllup (ex temabryllup) enn det vi ser mest av på de andre bryllupssidene. Dessuten trenger man ikke å planlegge i åresvis for å gifte seg! Det er synd at noen sider gir inntrykk av det. Varierte tema, forslag på selskaplokaler over hele landet (den som greier å lage den basen er god), gode cateringfirmaer osv. Og husk at ikke absolutt alle ønsker og vil stille i den tradisjonelle kjolen;) Lykke til!
Dagdrømmeren Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg savner riktig og oppdatert informasjon om papirer som må til. Hvilke trengs? Hvor får man tak i dem? Hvor sender man dem? Når sender man dem? Hva skal man ha med til prest/kirka? Jeg har hittil ikke kommet over noen bok eller nettsted som sier det samme. (Var vel andre regler før.) F.eks. på kvinneguiden har de en artikkel som handler om hva du bør ha klart nå hvis du gifter deg til sommeren. Og der står det papirene bør være klare. Men det kan da ikke stemme, for de er jo bare gyldige i 3 mnd såvidt jeg husker.. Så hvis du ringer rundt og finner ut hvordan det EGENTLIG er, sparer du mange for samme arbeid senere=)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg liker også å se forslag til bordpynt. Forslag til trykksaker, blomster osv. Hva med spsretips. Ikke alle som vil svi av hundrevis av kr. Likte også ideen om å plenlegge bryllup på kort tid. Lykke til. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Så bra at du skal lage en sånn side. Er mange fra før, men ikke alt like bra. Lykke til med jobben :-) Håper du sier fra når den er ferdig, slik at vi kan se den :-)
Julie09 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk til alle som har svart :-) Mange gode tips jeg vil ta med meg i jobben. Det vil nok ta en tid å få den ferdig. Det er mye som må skrives, og bilder som må tas. Fikk ideen til dette når jeg giftet med i våren 08. Fant aldri det jeg lette etter. Alt var for dyrt, for stort, for mye, for lite osv. Fortsett å komme med tips, ideer og synspunkter damer :-) Lykke til med bryllupene deres !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå