Gå til innhold

Buddah-stillingen er noe alle barn med downs har..ha,ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og stakkars Hildemor som snart for oppleve denne..

Bare et av mange forferdelig tåpelige utsagn..

Jeg er bare så utrolig flau over å ha slike som deg i vår "bransje"..Du sverter jo vårt rykte til di grader..

Måtte bare få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke denne debatten er noe koselig, jeg. Men det er den kanskje heller ikke ment å være. Det er så mange skjebner og folk håndterer livet forskjellig. Det at folk er i feil yrke og utaler seg negativt om noe de har valgt er også litt leit.

Skrevet

Enig med deg i det...Har fulgt med lenge i denne debatten, og mye er trist lesing..Har egentlig håpet at den snart skal dø ut, så da gjør jeg nok ikke noe særlig lurt i å lage en ny tråd..Klart å latt være til nå, men noen ganger blir man jo bare så utrolig provosert..Så i dag måtte jeg bare få ut noe

Skrevet

Haha, liksom?? Du er så lei av at noen sverter bransjen din??

Hvor gammel er du?? For makan til verdensmester???

Hovmod står for fall.... Pelle deg ned fra din selvoppnevnte pidestall og våkn opp!!!

Bransje??? Du er ikke sann...

Jeg liker at mennesker som arbeider med barn med spseielle behov er ydmyke, ønsker å gjøre en forskjell og brenner for jobben sin..

Ikke de som tror de er bedre enn andre og gidder å bruke tid på å rakke ned på andre som gjør ting annerledes..

Blir voksen!!!!!!!!

Skrevet

Ja, det står jeg for...Til de grader..Hvis du har lest innleggene hennes??

Ja, hun brenner virkelig for jobben sin!!Og hun fremstår virkelig som ydmyk person..Og ønsker å gjøre en forskjell?? Hallo?? Hun drar jo alle over en kam. Det er det som er hele poenget mitt!! Det lyser jo lang vei at dette er en dame som er dritt lei av jobben sin..Våkn opp selv!!!

Skrevet

Eller så kan du lese innlegg uten de sure og sinte brillene på :)

Skrevet

Hun som "jobber" med dette trenger å høre noe:

Uansett hvem hun er, så passer hun ikke til jobben sin. Hun har for det første ikke skjønt ordet taushetsplikt.

Du sitter bare ikke på internett og legger ut i det vide og det brede om barn du jobber med, som er psykisk utviklingshemmede. Som sagt, landet vårt er svart lite. Jeg kunne fort gjenkjent noen, om jeg var i dette miljøet!!!

TENK!!!!

Skrevet

Du bringer faktisk opp noe veldig viktig Anni 1757. Vi vet jo at forumet har hatt tekniske problemer i det siste. Noen har blitt avslørt uten å ha kunnet noe for det selv. Andre blir avslørt fordi de skriver med nesten samme stil, eller har de samme skrivefeilene i alle innleggene sine. Skulle det komme klart ut at det var den eller den som skrev om klientene sine snakker vi faktisk å miste jobben samt straffe forfølgelse. Her må man være forsiktig.

Skrevet

JEPP:) ENDA ET GODT POENG

Skrevet

Jeg vet ikke hvem dere snakker om, men det er lov å snakke om sak, ikke person. Klart må man kunne anonymisere om man skal snakke om sak. Hvis det er mulig å gjenkjenne personer, er det brudd på taushetsplikt ja. Da jeg gikk på høyskolen, fikk vi mange eksempler på folk med diverse sykdommer og syndromer, men så vidt jeg vet var det ikke mulig å gjenkjenne noen. Jeg kunne ikke det iallfall.

Skrevet

Sak er greit, men når man legger ut alder (les:hun nevnte en 12 åring blandt annet), da blir det PERSON!

Skrevet

Det er klart det er lov å snakke om sak. Men det også innen for visse grenser om du er i en tillits posisjon. Det ville for eksempel ikke tatt seg ut om en advokat skulle ha sagt at han er for lengere straffer for seksuelle overgrep når han forsvarer overgripere som levebrød. Da ville han raskt ha mistet levebrødet sitt. Jeg for min del snakker ikke om noe spesiellt individ. Men jeg har notert meg at endel lærere her inne xer streken for hva jeg ville sagt hørte inn under taushetsplikt også endel helsearbeidere.

Skrevet

limer gjerne inn sitatet hennes:

"Eksempler på at slike SMÅ ting - faktisk kan bli store når man innimellom bruker 40min fordi et barn lukker seg fullstendig inn i seg selv.

Ene barnet jeg har opplevd er 12år. Man kan ikke ta dette barnet under armen og gå fra butikken, slik man gjør med en 4år gammelt barn - fordi barnet ikke fikk en is (fordi det fikk en is for en time siden. )"

Hun jobber på en institusjon, hvos det neppe er mange 12 åringer. Er det den personen jeg tror det er, så er denne 12 åringen lett gjenkjennelig. Var denne 12 åringen mitt barn, kunne jeg nå anmeldt henne.

Skjønner du?

Skrevet

Alder trenger jo ikke å avsløre så mye heller da. Det finnes vel flere 12- åringer med ds.

Skrevet

og du jobber med?

Skulle gjerne likt å visst det..

HI skriver faktisk "Bransje" i annførselstegn her..

Skrevet

Ikke hvis du visste akkurat hvor hun jobber.

Skrevet

Det finnes nok flere 12 åringer med ds, men ikke som er på dette spesielle menneskes arbeidsplass. Hvis hun kan positivt identifiseres, vel og merke.

Skrevet

Ja, hvis dere vet hvor hun jobber og hvilket sted hun bor stiller det seg helt klart annerledes! Da skjønner jeg hva dere mener. Men, har ikke lest tråden heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...