lovelyme Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei. Siste mens startet den 27 des.. Men jeg er usikker på hvor lang syklus jeg har, tror jeg har helt normal syklus. Det vil si at jeg tror jeg skal ha mens da den 23 eller 24 januar.. Vi har forsøkt masse nå i 14 dager, og jeg tror kansje jeg kjenner noen tegn. Men er usikker på om jeg ønsker det så mye at jeg innbiller meg det, men samtidig så føler jeg meg gravid på en måte.. Har hatt stikkinger i nedre del av magen og underlivet, mens og mage-smerter, uggen innimellom, svimmel.. I tillegg har jeg begynt å bli kjempeør.. glemmer ting, og gjør helt unormale øre ting som jeg ikke pleier.. vært inne å sett på el-kalkulatorer.. de sier at jeg har hatt el den 10 januar, og at jeg har størst sjans mellom 9 til 11.. vi har hatt ubeskyttet samleie fra 7 januar.. og til nå.. Hva tror dere? er så utålmodig på den testen...
KristineH79 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Høres ut som posetive tegn det Krysser fingrene for posetiv test om en snau uke, lykke til.
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Høres jo ut som positive tegn, og du har jo hatt sex under hele perioden, så sjansene er jo gode:) Fikk mens 27 des jeg også, og sitter akkurat som deg og er utålmodig...har også murringer/stikkinger, og såre brystvorter..Tenkte å vente med testing til 26jan, evt 25..er så redd for å bli skuffa :-/ Lykke til med testinga da! Håper du har en liten spire i magen:o)
lovelyme Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 ja jeg håper veldig.. men vi er bedt i selskap neste helg, og vil jo helst ikke drikke hvis jeg er gravid. Men hvis jeg ikke er det, vil jeg ikke skape mistanker..
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Ja det er ikke lett..har samme problemet selv..Men jeg har funnet ut at det finnes jo alltid en eller annen unnskyldning man kan komme med da..feks hodepine, det har jeg brukt og det var ingen som sa noe på det. Du har vel IKM til helgen da? Hvis du ikke er gravid selvsagt..Nei dette er vanskelige saker! Du kan jo teste fredag feks, men det er jo ingen garanti at den vil slå ut da iom at det er før IKM. Selv skal jeg prøve å vente til IKM med testing, selv om jeg holder på å bli gal av å ikke vite..hehe..
lovelyme Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2009 Ja vanskelig å skjule, for jeg er stort sett med i tillegg til at dette er en ganske stor fest og folk forventer at man skal ta av litt.. Tror forventet mens er 23(fredag) eller 24(lørdag), men jeg er ikke helt sikker. har aldri telt dagene mellom.. hadde som sagt sist mens som startet 27.des.. dette er slitsomt altså.. uffuff.. all den tenkinga..
lovelyme Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2009 Idag valgte jeg å dra fra jobben fordi jeg følte at jeg ble uggen når jeg måtte gjøre noe.. ligger på sofaen nå.. uff, kan ikke dagene til den testen komme snart.. er så utålmodig.. Har jeg falske forhåpninger?
*SamSung* Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Når skal du teste? Jeg har samme som deg
lovelyme Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2009 hm.. lørdag tror jeg.. har mest lyst til å teste imorgen, men er redd for negativ svar.. uff.. vanskelig å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå