Gå til innhold

P- piller / mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke hvor ellers jeg skal spørre jeg :P

Men var til legen for en stund siden for å bytte prev. fra sprøyta.. Og da hadde jeg ikke tatt siden juni.. (dette var i nov) så fikk beskjed om å ta graviditetstest før jeg begynte på p-pillen, den var negativ.. Begynte da på pillen, og når jeg skulle få mens, fikk jeg bare noen dråper brunt utflod ( dette varte bare den dagen ).. Og nå skal jeg ha mens igjen, er på 3 pillen av sukker pillene.. men ingen mens??

Jeg har veldig lyst på barn, og samboeren vil vente.. Jeg har tatt alle pillene, men til svært forskjellig tidspunkt på dagen..

Kan jeg være gravid ? eller er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan overgangen mellom sprøyte og pille er men ville for sikkerhets skyld tatt en test, bare for å være på den sikre siden.

Lykke til

Skrevet

Vet heller ikke mye om overgang fra p-sprøyta til pillen, men det høres ut som du bør ta en test for sikkerhets skyld. Har selv gått på pillen i 9 år, og har aldri opplevd at bortfallsblødningen har vært så liten. Men vi er jo ulike alle sammen da..det er så individuelt. Vet ikke om dette ble så vettugt, men jeg ville tatt en test for å være sikker:)

Skrevet

Hm, ja.. For jeg gikk på p-piller før jeg begynte på sprøyta.. Opplevde det aldri da.. :S

Skrevet

Har enda ikke fått noen mens.. :S er veldig oppblåst, og har veldig trøbbel med og sovne.. Er dette noen tegn på graviditet?? Har enda ikke testet.. Skal kjøpe test idag.. Den burde vel slå ut nå? Om jeg skal være gravid ?

Skrevet

eg gjorde akkurat det samme for ett år siden :) Men sprøyta kan sitte veldig lenge i kroppen! Så det e ikkje noe unormalt ved å ikke få blødninger i begynnelsen etter sprøyesslutt. Med eller uten piller.

Men ta ein test. Alltid greit å vær på den sikre siden!

Skrevet

rettelse: 2 år siden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...