Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Styr unna brukeren Sutreguri som selger diverse på qxl. Kjøpte noe av henne, klærne luktet muggel og innrøkt, de gikk rett i bosset for og si det slik. Kjøp heller klær på salg fremfor hos henne.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Har kun gode erfaringer fra Sutreguri. Hva med å ta det med henne istedet for å komme med det her?? Hun er ei sympatisk og hyggelig dame,
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Er jo bare og sjekke hennes karakterer, vil tippe noen ikke har lagt inn enda, men det er ikke den første hun har sendt elendige varer til. Møkkakjerring, har sendt henne en rekke mail og sms, men 0 svar til nå!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Smme her lukta mugg ja.Og til du som ler av detta,synes du det er gøy ? Du skjønner noen av oss kjøper brukte klær fordi vi kansje ikke har råd til alt nytt,men foretrekker å spise ordentelig mat enn å gå med alt nytt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Er det noen som kan legge ut en link? Vil se på noen av auksjonene hennes.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Denne damen kjøpte jeg faktisk noe klær av for noen år siden da jeg var bitt av qxl basillen. Spesielt forundringspakker! haha Uansett, jeg bydde på en forundringspakke der jeg ble lovet pene klær til en verdi av maaange tusen. Hehe, ja det var viiiiirkelig "sant" ) Det var mye ødelagte (små hull) klær som ja, faktisk stinket gammel bod. Tilogmed halvbrukte pudder bokser fikk jeg. Jeg vasket klærene, tok bilder av alt og solgte det igjen på qxl. Dog til en mye lavere pris men ) Men, damen er hyggelig og sender raskt. Og det var min egen feil at jeg bet på forundringspakken! hehe
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Hehehe. Ser for meg en maisk dame som bare MÅ kjøpe alt hun kommer over på salg. Selvsagt trenger hun ikke noe av det, så hun ender opp med å selge det på nettet. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå