Carasnella Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Forrige mens så spottet jeg ca 2 dager før mensen kom for fullt og dette har jeg ikke gjort før. Men når regner jeg da EL fra? Fra den dagen jeg begynte å spotte (som var nesten 2 dager etter forventet mens) eller fra den dagen jeg begynte å blø ordentlig (som var nesten 4 dager etter forventet mens). Jeg har alltid hatt stabil syklus, men mensen så og si på dagen hver 28. dag.
chiquetita Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det samme lurer jeg på for hvis det er mens som er på vei nå så er jeg en uke for tidlig i forhold til sist mens regnet fra dagen det satt skikkelig i gang. Da spottet jeg i fire dager...og blødde i to. Veldig vanskelig å beregrne el da ja
Carasnella Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Ja det er helt håpløst! Nå angrer jeg bare sååå masse på at jeg ikke brukte el-tester for å fastslå en evt. eggløsning:( Siden selve mensen var 3-4 dager forsinket (noe den aldri er) så har jeg oppi hodet mitt tenkt at el var 14 dager etter at spottingen begynte. Men jeg aner jo ikke, så skulle gjerne hørt fra noen som visste litt mer om dette.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Mensen regnes fra første dag med skikkelig blødning.
Carasnella Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Æsj:( Da har det nok ikke klaffet denne gangen heller:( Hadde sex annenhver dag frem til den dagen jeg det var 2 uker etter spotting, men skulle nok hatt sex 2 dager etter siste gangen også. Men sånn går det med ugunstig arbeistid på begge to + overtidsjobbing akkurat de dagene! Så hvis jeg skal regne el ca 14 dager etter skikkelig blødningsdag, så vil det si at vi hadde sex drøyt 3 dager før el og det tror jeg ikke holder i mitt tilfelle:( Men takk for svar, da vet jeg det til en annen gang hvis jeg skulle spotte igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå