Denice Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Vi er igang med planlegging av sommerens ferie og jeg trenger sårt noen tips. Har ikke reist noe særlig før (Hurghada og bulgaria) og heller ikke han. Vi reiser med min datter som da er 6 år. Noen som har noen forslag til oss? Gjerne ikke så veldig durt heller.. Tenker å reise enten i juni eller august etter skolestart. Send gjerne en pm om dere har noen "stall-tips".
power puff Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Naxos er en kjempe fin øy som er barnevennlig. skal dere dit så bo på Agia ana, ikke inne i byen. rolig og fine strender
It's all about me Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Florida. Bedre kjent som paradis, he he. Det er ikke billig da dessverre, men verdt hver krone.
Denice Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Takker for forslag! Noen flere? Noen med erfaring fra Kroatia? Bulgaria? Gran Canaria?
Piipii Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=15072&categoryid=16&itemid=15072 Her har vi vært 3 ganger og sakl tilbake nå i August. Vi er kjempe fornøyd. Vedlig barnevennlig sted. Det er underholdning for barn og voksene på kvelden. Miniklubb for barna:) Veldig fint bassenganlegg. Tar 5 min å gå til stranden. Åpner også et av europa største badeland der nå til sommeren. Er en veldig fin dyrepark der. Så virkleig et sted å anbefale. Tar også va bare 30 med buss fra flyplassen og til hotellet:)
Denice Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2009 Oi!!!! Det så jo kjempefint ut! Takker for tips! Vurderer også å dra i august. Hvordan er temp da?
Denice Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2009 Så deilig da!!! Nesten så jeg gleder meg alt!!! Takker og bukker igjen!
Jenny-penny Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Kroatia er ett flott, billig og solfylt land. Nydelig mat og herlig vann. ANBEFALES! Ellers er mitt beste tips og leie en leilighet privat i Italia, fly kan man få veldig billig om man er tidlig ute. Toscana er det beste feriemålet mitt, skuffer aldri! Er ikke en fan av charter turer så spørs jo hva man vil åpne med ferien:)
ApriIbaby Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 jeg har vært ganske mange steder i syden. Naxos er det desidert fineste og koseligste.
Denice Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2009 Har veldig lyst til å prøve kroatia også. Mamma har vært der flere år på rad men på et litt øde sted. Har du noen annbefalninger å gi? By- og hotellmessig?
Jenny-penny Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Vi tok fly fra Gardemoen og leide en leilighet ca 30 min fra Split (Rogoznica). Fly kostet vell 2000 tur/retur og leide leilighet i 10 dager for 6500,- (av norsk utleier) Da kunne vi lage frokost selv, og middag- men så bilig å spise ute at det var ikke verdt å lage:)
Denice Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2009 Såpass ja.. det er ikke ille.... men har du vært der flere ganger? Noen gang på hotell? Og hvordan kommer man evet. i kontakt med norske utleiere?
Jenny-penny Skrevet 19. januar 2009 #15 Skrevet 19. januar 2009 Finn.no har mange utleie leil:) Ikke vært der på hotell,men vet fler som har! Dubrovnik skal vist være kjempe flott. Man får mye for pengene i Kroatia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå