Gå til innhold

Noen som har født med store vonde hemoroider?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det riktig at de kan sprekke og gi kraftige smerter og blødninger? Og store smerter og problemer i ettertid..??

Har en uke til termin, og kjempevondt i stumpen. Stikkpillene og kremen jeg fikk av legen ser ikke ut til å virke noe særlig.

Har ganske vonde menssmerter i dag og tror nok fødselen starter i løpet av de aller nærmeste dagene.

Nå er jeg livredd for vaginal fødsel og vurderer å ringe føden og be om keisersnitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk presset ut 2 hemorioder under fødsel, og var plaget med dette etter fødsel. de var skikkelig store og vonde. fikk en salve som hett Scheriproct på sykehuset, og etter ca 14 dager med smøring er de nesten helt borte=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en hemoriode i svangerskapet, og det ble flere og større hemorider etter fødselen. Skal ikke nekte for at de gjorde vondt under trykkefasen og var fryktelig ømme etter fødselen, men nå etter to uker er de mindre og mykere, så det gjør ikke vondt lenger. Jeg brukte scheriproct 1 uke, alcos anal et par dager, men nå bruker jeg kjerringråd som grønnsåpebad og påsmøring med honning. Kanskje er det bare tiden som hjelper, men jeg vil prøve å unngå apotek-kremene til en gang jeg virkelig trenger de, for jeg synes nesten scheriprocten gjorde vondt verre de første dagene. Is-bind, is-biter og plasthansker med is hjelper midlertidig på smertene, det samme gjør xylocain-salve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...