Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hvor for er det alltid noen som skla være kværulanter? Folk forteller om sine problemer ,eller lurer på noe ,så er det bare dritt å få .Ser mange sånne innlegg her.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det er kverrulerende drittkjerringer, både med og uten nick her inne. Sånn har det alltid vært.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Ja, sånn er det dessverre. Sier ikke at det er riktig, men vi får vel bare tåle det, ettersom dette er et åpent forum. Sannsynligvis er ganske mange av de som skriver her inne ikke småbanrsmødre eller gravide i det hele tatt, men det har vi ikke mulighet til å sjekke. Det beste er vel å lese de seriøse svarene, og late som de useriøse ikke er der.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ja, utrolig kjipt det. Jeg prøver så godt jeg kan å overse slike kommentarer, og klarer jeg det ikke, logger jeg like godt ut. Passer iallefall på å ikke svare igjen, for det blir det bare bråk av.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Ja, det har ikkeno' for seg. Det er vel best å ikke synke ned på deres nivå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå