Gå til innhold

Utenlandsk karakterutskrift


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For endel år tilbake tok jeg et tremåneders kurs på et lokalt college i USA. Jeg tenkte ikke så mye over det det den gang, men nå

lurer jeg på om dette er verdt noe i studiepoeng. Det kan i så fall ikke være mye, men uansett. Jeg vet at dette sikkert er et spørsmål for NOKUT, men prøver meg her også. På karakterutskriften står det bl.a. Attempted: 3.00, Completed: 3.00, Honor Points: 3.00.

Dette var et datakurs for nybegynnere.., men har det noe som helst verdi i studiepoeng?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...