Dubbeli Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei. For endel år tilbake tok jeg et tremåneders kurs på et lokalt college i USA. Jeg tenkte ikke så mye over det det den gang, men nå lurer jeg på om dette er verdt noe i studiepoeng. Det kan i så fall ikke være mye, men uansett. Jeg vet at dette sikkert er et spørsmål for NOKUT, men prøver meg her også. På karakterutskriften står det bl.a. Attempted: 3.00, Completed: 3.00, Honor Points: 3.00. Dette var et datakurs for nybegynnere.., men har det noe som helst verdi i studiepoeng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå