sekke Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 hvor lang tid tok det før dere var klare for å trene igjen. sist var jeg meget aktiv igjen etter 4.5 uke,men da fødte jeg vanlig...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det er veldig viktig å la kroppen (magemusklene) gro ordentlig etter snittet, og det tar minst 6 uker. Vær smart, og ta det med ro i den perioden - det har du igjen for senere!!! Ellers var jeg i gang med lange, gode trilleturer ca 2 uker fødselen, de har nok mye av æren for at vekten min gikk såpass fint ned. Men unngå styrketrening og hard trening, et keisersnitt er en tøff operasjon for kroppen. Vær obs på at du sannsynligvis kommer til å ha ganske vondt de første ukene, og da frister det ikke å trene. Ta det rolig, og bygg opp kroppen gradvis og kontrollert igjen.
sekke Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 takk for svar.... jeg trener mest spinning og løping. styrketrening må man sikkert ta med ro ja. noen som har hevdet at man må vente 3-6 mnd før man kan trene igjen. leste et sted at man ikke kunne trille vogn en gang de første 6 ukene.der jeg bor er det litt oppover bakker da men. føler kanskje litt hysteri rundt dette,men det vet jeg jo ikke da jeg ikke har vært gjennom dette ennå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå