Gå til innhold

UKE 4 damer: Har dere noen feeling? Noen som har testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før IKM 24.... Har ingen følelse av noen ting. Lei av å bli skuffet..

Sitter ikke frøet der det skal nå, legger vi prøvinga på hylla noen mnd.. Blir så stresset av alt dette. Derfor også bare sporadisk bimming:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal heller ikke teste meg før etter ikm, da jeg er bortreist i sydenland.. Vil ikke ta med test før ikm, da jeg nok blir skuffet når ser negativ test...

MEN

Jeg testa meg i natt da, i drømmeland... heheheh... Og den var positiv... hihi

Skrevet

Jeg tror også at jeg venter til over IKM før jeg tester.. Men, så har jeg det problemet at jeg ikke helt vet når IKM er! Siste menstruasjon begynte på selveste julaften så om syklusen min denne mnd er 28 dager så er IKM 21. Men, da jeg nettopp har fått tilbake menstruasjonen etter å ha ammet min yngste datter vet jeg sannelig ikke. Før jeg var gravid med henne var syklusen stort sett alltid 32 dager, så derfor tror jeg at regner med det nå også. Den første syklusen var på hele 39 dager, men siden jeg da fremdeles ammet regner jeg ikke den for helt normal.. Eller hva tror dere?

Skrevet

Har lyst og teste nå, men tror ikke det er vits egentlig.. Føler meg ikke gravid, har ingen symptoner utenom at jeg er sliten i korsryggen, men det kan og komme av at mensen er på vei. Og vil ikke bli skuffet.. IKm er til tirsdag.

Skrevet

Maja08!!

Jeg fikk også mens 24. des. sto før det på p-piller i 2 måneder. Før jeg begynnte på p-piller var syklusen min ca 27 dager +/- 1 dag... men hadde en gang noen måneder tidligere en syklus som varte 32 dager..

så jeg sliter også med å finne ikm. er det 21, som er 28 dager, eller er det 24, som er 32 dager..

Har sagt til meg selv at det er den 24 jeg, men blir ikke så jeg får testet før 28... spennende..

anbefaler deg å tenke at syklusen din er sånn den var før du ble gravid jeg, altså 32 dager... Bedre å vente med å teste seg for så enten få besøk av tr, eller at testen viser positivt... det mener ihvertfall jeg.hehe.. tror det er veldig til skuffelse å se den negative testen.... :S

Skrevet

Jeg er ny her, men hiver meg på... Virker som de fleste her inne har prøvd en stund. Vi tok ut spiralen før EL denne mnd, har IKM den 23. Masse syptom - innbildte eller ikke;))

Har sååååå lyst å ta en test i morgen!!!!

Skrevet

Jeg har IKM torsdag/Fredag. Kommer ikke til å teste før Fredag. Jeg skal på en samling fredag/lørdag, og da er det ofte litt drikking på kvelden. Hadde det ikke vært for det, og ikke TR dukker opp på fredag, hadde jeg faktisk venta til søndag. Er DRITT lei negative tester..... Men men- vi må huske at det på ingen måte er unormalt å bruke litt tid p å dette :)

Lykke til alle sammen !!

Skrevet

Jeg testet i morges for jeg forstår meg ikke på min syklus. Skulle etter mine bergeninger ha ikm omtrent 24, men begynte å spotte onsdag i denne uken 14 altså. Var hos gyn fredag 9 og han sa det var slim og gunstig for sædcellene da... Enten så er det festeblødning(ønsker, men tør ikke håpe helt) eller så har tanta vært på vei (spotting) i fire dager!

Og testen... negativ selvfølgelig

Skrevet

Har bestemt meg for å vente med testing til 26jan..har IKM 24 eller 25..

Har murringer/ømhet i magen av og til, og har siden i går hatt såre brystvorter men ellers har jeg ingen symptomer nei...disse kan jo være en ønsketenkning da..vil jo så gjerne at det skal ha klaffet:)

Jeg skal prøve å holde nysgjerrigheten i sjakk til den 26jan, så får vi se om spiren sitter eller om tr kommer..Ønsker alle her lykke til! Håper på mange positive tester:o)

Skrevet

Følelse og følelse... Jeg tør ikke tro noe, nesten ikke håpe heller, men det gjør jeg jo selvfølgelig.

Jeg er tidvis kvalm, svimmel og har ofte blodtrykksfall når jeg reiser meg opp. Kan jo være kroppen som spiller meg et puss... Ville vært typisk det.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

håper på baby 09 - 1pp

takk for svar!! Da må vi jo holde følge de neste dagene... Spennende! Men, nå har min mann vært borte i en uke, så om syklusen er lenger enn 32 dager så var trolig EL da han var borte..Ja ja, da får vi prøve igjen neste måned. Men, det hadde jo vært veldig hyggelig om det hadde klaffet denne måneden da. De sier jo at sædcellene kan leve flere døgn - kanskje de lå på lur og ventet da egget slapp ;o)

Skrevet

hei:)

Har IKM rundt 21/22 tror jeg.. hvis syklus er som forrige gang.. var da 25 dager. har bare hatt mensen 1 gang siden SA i november (9 uker). Syklusen gangen før det var 42 dager og hadde TR på besøk i 10 dager (bruker å vare 3-4 dager) så er litt usikker. Har hatt en syklus på 24 dager når jeg har gått på p-piller. testet neg på lørdag. Kjedet meg også hadde jeg 15 billigtester.. testet sent på kvelden.

Har vært kvalm om morgenen litt innimellom i en og en halv uke nå, så har vært helt uutholdelig å sitte på forelesning. Vært litt svimmel og rar i kroppen, så det føles ut som begge gangene jeg har vært gravid. Litt murringer, men ingen blødninger, enda!

Blir ingen tester før etter IKM hvis jeg er heldig og tanta ikke kommer på besøk! Venter på en spire som som kan bli første baby:)

LYKKE TIL;D

Skrevet

Jeg har IKM i dag, og enda ingen tante på vei, heldigvis. Har ekstremt ømme pupper, og mye murringer og vondt i magen siden EL - derfor har jeg et stort håp om at det har gått bra denne gangen. Vil gjerne teste meg i morgen, om ikke tr er kommet. Jeg testet lørdag, og kunne skimte en tynn strek, men jeg så den som negativ, fordi streken var så tynn. Men håpet er der!!!! Denne perioden etter EL har vært uutholdelig nesten, for jeg er så spent. Merker det virkelig på humøret. Men men...den som venter på noe godt osv :)

Lykke til alle sammen, dette er spennende!

Skrevet

Hei.

Fikk to dager med svake positive tester, men idag var den kjempepositiv!!! er så glaad!!

Skrevet

Hadde forresten forventet mens enten 23 eller 24.. ;) men ikke denne gangen!:):):):)

Skrevet

Ikm mandag 19.. fikk en veeldig svak en i går så jeg skal ta en ny en i dag eller i morgen.. til tross for det og andre tegn som kunne tydet på at jeg er gravid har jeg på følsen att jeg ikke er gravid :/

Skrevet

hm.. krysser fingrene for deg. jeg har hele tiden følt meg veldig gravid.. kvalm, svimmel, såre bryst, stikkinger og murringer i magen.. blant annet..

Skrevet

Hiver meg på linken deres jeg.. har ikm denne uka.. er på dag 34 nå.. pleier å få mensen mellom dag 28 og 32.. tør ikke teste ennå.. prøvd så lenge (3 år), så jeg er redd bare kroppen tuller med meg igjen som så mange ganger før.. sikker på at om jeg hadde reist ut for å kjøpe en test nå så hadde mensen kommet mens jeg kjørte ut til byen :) venter spent som alle andre. LYkke til :)

Skrevet

Jeg har IKM i morgen, men har fått skikkelige tak i magen og vondt i korsryggen som jeg pleier før tr, så er egentlig ganske negativ. Er litt lei meg, trodde at det hadde klaffet denne mnd. Har til og med begynt å gå en gang på do om natten som jeg begynte med forrige gang også... Så er litt trist idag:O(

Skrevet

Hei der jenter:)

Hvordan går det med dere? mange som har fått besøk av den dumme tanta?? Jeg har ikm i morgen, venter spennt, men har litt murringer så regner med hu kommer på besøk som alltid:S Ellers fikk jeg positiv el test på fredag, tok graviditetstest senere som var negativ. Orker ikke flere skuffelser i helgen, så tenker jeg tar en test i neste uke hvis det skulle vise seg at TR er forsinket..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...