meg og jentene Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Bor sentralt i Oslo, vurderer hvor vi skal flytte. Ønsker meg noe mer barnevennlig enn her vi bor nå, men i tillegg til "roligere omgivelser" ønsker jeg et sted med gode skoler og godt oppvekstmiljø for barn. Tenkte først og fremst i Oslo, men har også vurdert Lørenskog, det er jo så nærme Oslo, men likevel mye billigere hus der! Noen med erfaring derfra? Må innrømme jeg ikke kjenner stedet i det hele tatt, bare kjørt forbi.
-MtG- Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hvis dere skal flytte til Lørenskog så vil jeg anbefale Fjellhamar. Der er det koselig og barnevennlig. Boligområde.
meg og jentene Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Hva med Skårer/Finstadjordet?
power puff Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 jeg bor på lørenskog, trives kjempe godt. rolig og barnevennlig Vi bor på Fjellhamar da. jeg synes fjellhamar er best. mest eneboliger og ikke så mye trafikk. kun 15 min med toget til oslo s. skårer er mer blokker og finstad er en del rekkhus. skulle jeg ha valgt hadde jeg da valgt finstad av de to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå