Babyfacepsycho Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Skal lage kake til barnehagen, til vi skal til mamma og feire og en til når alle andre kommer hit og feirer. Vil jo ikke lage samme kake 3 ganger heller så trenger tips på gode fine kaker. Tulla blir 2 år. =)
Babyfacepsycho Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2009 Her pleier det da som regel alltid være noe prat om mat, kaker eller bursdagsfeiringer, så det burde vel være noen av dere som har en kake oppskrift og anbefale meg. =)
Babyfacepsycho Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Prøver igjen nå på kvelden og håper noen av kakebakerne er her.
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ta en titt på www.festkaker.no Jeg ble ihvertfall inspirert der :-)
trippeltopp Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Hurra hurra - bursdag samme dag som min lille! Gulrotkake skal jeg ihvertfall lage..nam nam...og kanskje osteiskake...og en sjokoladekake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå