Gå til innhold

Noen andre som starte dagen med å kaste opp? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av dette.

Drakk litt juice og den kom opp med en gang. Og dette var lavsyrejuice og alt. Ikke noe artig syns jeg.

Håper det gir seg snart. Forhåpentligvis bare noen uker til nå:) Er 12+3 forresten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da :) Her startet jeg oftest dagen med å kaste opp før jeg rekker å få på meg klærne. Men bedre å spy da enn etter å ha spist frokost. Er 15+4

Skrevet

Ja, he he, det er sant. Heldigvis bare juice her i dag da. Ikke så vondt å kaste opp.

Jeg merker ofte dagsformen ved å spise frokost jeg da. Om den kommer opp, er den dårlig. Blir forkosten liggende så er den bedre:)

Skrevet

Her er dagene veldig opp og ned fortsatt. Hadde jo håpet dette skulle gi seg snart jeg da.

Har en sånn konstant ekkel smag bak i munnen. Det hjeler ikke å pusse tenner eller spise, den er der hele tiden. Så det har gått med noen pakker tyggis og drops ja

Skrevet

Hmm, så ekkelt da.

ja, her er det også sånn 1 god dag, 1 dårlig dag enda.

Jeg begynte jo ikke kaste opp før forrige uke (12.uken min), før dette var jeg bare kvalm. da klarte jeg meg fint uten medisin og sånt. :)

Men deilig at det er noe som hjelper. Jeg liker ikke å kaste opp, ha dårlig matlyst og gå ned i vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...