Gå til innhold

Lillepjokk sparker fælt!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjent mye sparking i en mnd allerede, er nå i uke 21 + 5 og nå er det så gale at jeg våkner av det om natten. Jeg har blitt mye mer sliten i det siste, føler han aldri sover inni der.. Men virker som om han har det greitt, da jeg gikk gravid for tre år siden hadde jeg det på samme måten , skikkelige turbo unger :)

Morsomt at andre kan se det på magen min nå også når han beveger seg inni der.

Annonse

Jeg har det også på samme måten. Er i uke 25, og tassen sparker veldig mye. Spesielt når jeg sitter eller legger meg ned. Mange kraftige spark etter hverandre, og man kan se det tydelig utenpå. Jordmor spurte faktisk om han var veldig aktiv da jeg var på en ekstra ultralyd på fredag. Han hadde nemlig så kraftige lårmuskler!

Ja, her er det også masse spark. Er snart 25 fulle uker.

Når han sparker - med det jeg tror må være foten - buler magen flere centimeter ut på det lille punktet, og når jeg sitter og leser med en bok hvilende mot magen hender det flere ganger at boka hopper litt opp og ned.

Mannen min kjenner spark mot hånda hver kveld, og når han legger øret inntill magen får han et lite slag/ spark på kinnet.

Det er så gøy å få oppleve det sammen.

Tror nok vår lille gutt blir like aktive barn som foreldrene var (vi var visst begge litt hyperaktive har vi latt oss fortelle), dersom dette med sparkingen er representativt.

Vanlig med spark her og :) Spesielt om morgenen og fram til jeg er ferdig på jobb,da er han rolig noen timer,også begynner han med noen kraftige spark rundt 21.00 om kvelden..Gir seg etter et par timer :) Syns det er litt vondt jeg.. skvetter til innimellom,men godt og vite at han er i live :)

26+5

Her og. Det morsomste var her om dagen jeg hentet sønnen min i bh (2 år) og holdt ham. Bom sa det så kjente jeg et kraftig spark innenfra. "Magen bang" sa sønnen min som fikk sparket rett på låret sitt.

Det var en flott anledning til å si at babyen ville hilse på ham. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...