Gå til innhold

Lillepjokk sparker fælt!!


Jannickes

Anbefalte innlegg

Han her lille sparker veldig mye..jeg kjenner det dagen lang og kan kjenne sparkene utenpå magen. Jeg er i uke 26 nå og lurer på om dette er vanlig for dere andre???? Skriv og fortell litt hvordan dere opplever dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sparker det også veldig mye! Er like langt på vei som deg, og jeg kjenner at hun er våken dagen lang.. Hadde trodd hun skulle sove litt mere.. Blir spennende å se hvordan hun er når hun kommer ut.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjent det en del i det siste. Deilig følelse! Også kjempefint for kjæresten min å kjenne. Men jeg kjenner det mest når jeg er i ro. Særlig om kvelden, men også hvis jeg vokner på natta, og om morgenen. Er nå 23+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på uke 26 nå og har det også slik. Hun sparker masse stort sett hver gang jeg ligger i ro, og også iblant når jeg er i bevegelse. Og sparkene kan ses skikkelig godt utenpå magen nå, det er veldig morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent mye sparking i en mnd allerede, er nå i uke 21 + 5 og nå er det så gale at jeg våkner av det om natten. Jeg har blitt mye mer sliten i det siste, føler han aldri sover inni der.. Men virker som om han har det greitt, da jeg gikk gravid for tre år siden hadde jeg det på samme måten , skikkelige turbo unger :)

Morsomt at andre kan se det på magen min nå også når han beveger seg inni der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min og sparker masse:) aktiv krabat.. Morsomt å legge seg ned på ryggen når det er mye aktivitet inni der og se på at magen "hopper" :) Sparker mest når jeg setter meg ned eller med en gang jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det også på samme måten. Er i uke 25, og tassen sparker veldig mye. Spesielt når jeg sitter eller legger meg ned. Mange kraftige spark etter hverandre, og man kan se det tydelig utenpå. Jordmor spurte faktisk om han var veldig aktiv da jeg var på en ekstra ultralyd på fredag. Han hadde nemlig så kraftige lårmuskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig følelse at det sparker så mye, lille jenta mi sparker hele dagene, skull ikke tro at hun sover:) men når er det der ser det utenpå magen at det sparker da? er no 22+5 er så spent på når jeg kan se hun sparker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det også masse spark. Er snart 25 fulle uker.

 

Når han sparker - med det jeg tror må være foten - buler magen flere centimeter ut på det lille punktet, og når jeg sitter og leser med en bok hvilende mot magen hender det flere ganger at boka hopper litt opp og ned.

 

Mannen min kjenner spark mot hånda hver kveld, og når han legger øret inntill magen får han et lite slag/ spark på kinnet.

Det er så gøy å få oppleve det sammen.

 

Tror nok vår lille gutt blir like aktive barn som foreldrene var (vi var visst begge litt hyperaktive har vi latt oss fortelle), dersom dette med sparkingen er representativt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig med spark her og :) Spesielt om morgenen og fram til jeg er ferdig på jobb,da er han rolig noen timer,også begynner han med noen kraftige spark rundt 21.00 om kvelden..Gir seg etter et par timer :) Syns det er litt vondt jeg.. skvetter til innimellom,men godt og vite at han er i live :)

26+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og. Det morsomste var her om dagen jeg hentet sønnen min i bh (2 år) og holdt ham. Bom sa det så kjente jeg et kraftig spark innenfra. "Magen bang" sa sønnen min som fikk sparket rett på låret sitt.

 

Det var en flott anledning til å si at babyen ville hilse på ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Nå er jeg å helt sikkert på at d sparker i magen! Mannen kjenner det godt han også. Så morsomt!! Så spennende å ligge på rygg å bare kjenne på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...