*MariDuBedårer* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Vi skal ha kalkun, poteter, viltgrønnsaker, appelsinsaus og waldorfsalat
blond Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det hørtes godt ut! Vi skal ha biffwok, dvs. løvbiff, brokkoli, gulrot, sellerirot og minimais som stekes med naturris ved siden av.
blond Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Vi hadde ikke naturris til, men råstekte poteter som er min favoritt!
ana baroma Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Siden vi tok svinesteika i går ble det pizza i dag:) Og den ble god!!
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Æsj, vi hadde noe så kjedelig som pasta og kjøttdeig :-P Ville mye heller hatt kalkun ;-) (Tidl. Gjertrud Sand)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Har hatt Dolly Dimpels pizza:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå