Gå til innhold

Spørsmål til dere heldige gravide !!!! Se her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som ikke hadde noen tildige symptomer? Vi inne på BliGravid leter oss jo forderva etter alle slags tegn. Eneste jeg har er såre brystvorter, og litt opp og ned humør. Men det er vell ikke slik at man MÅ ha noen tegn heller?... Erfaringer noen ?

Jeg var her inne 10 uker i fjor, og da kan jeg ikke huske at jeg hadde noen symptomer utenom ømme bryster da...

Takknemlig for erfarings-svar ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ingen symptomer utenom litt trøtthet før jeg var 5-6 uker på vei(da kom kvalme, bekkenløing, hyppige dobesøk++++).

Hadde ingen tro på positiv graviditets test(tok den 3+3), men fikk jo det:-)

Er 9+4 på vei idag..

Skrevet

vet hvordan det er å kjenne etter symptomer, ja;-)

den pp jeg egentlig ikke hadde noe særlig symptomer( ingen murringer, ingen kvalme, ikke superømme pupper) var jeg gravid...

hadde litt såre brystvorter, og puppene føltes litt tyngre når det nærmet seg ikm.var stup trøtt siste uka før ikm....

økt tissetrang kom noen dager etter ikm, og kvalmen kom i uke 7...

Skrevet

Jeg hadde første dag i siste mens 10 des, el 24 des, men allerede i slutten av uken før nytt år, så jeg forandring på brystvortene. De stod mere ut og det føltes som en øm klump bak de. Jeg bruker ha ømme bryst før mens, men da mer i klumper (flere) ca en uke for mens. Dette var tidlig og noe nytt :) Jeg fikk mer og mer tyngdefølelse og mer vondt etterhvert, litt kvalm før nyttår (kvalmen skyldte jeg på julemat). 7 des, var jeg kvalm og dårlig i magen og det eneste som hjalp var å spise :) Ventet på mensen, bruker ha ganske regelmessig, men har varriert noen dager etter jeg sluttet med p-piller i sept. Da visste jeg at jeg var gravid, men jeg har jo hatt "alle" symptomer før mens tidligere også, men dette med brystvortene var altså nytt. Var ikke hjemme da, så jeg ventet til 10 jan så samboern fikk være med. Testet positivt :)

Ellers er jeg trett, trett, trett, litt vondt i korsryggen. Korsryggen kjente jeg av i jula også, men det kan ha vært så mye.

Skrevet

Jeg hadde tidlige symptomer. Fra el til ikm hadde jeg veldig ømme pupper og masse mensmurringer. Hadde gravidfølelsen hele tida, og for min den stemte det:) Vanligvis spotter jeg et par tre dager før mens og når det ikke skjedde denne gangen var jeg sikker i min sak. Testa første gang 5 dager før ikm, den var negativ. Fikk positiv test 2 dager før ikm.

De gangene jeg har vært gravid har mistanken kommet tidlig.

Lykkt til all gravide der ute:)

Skrevet

jeg hadde ingen symptomer på at jeg var gravid. fant ut først i uke 10:)

Skrevet

Jeg hadde heller ingen symptomer.....

Skrevet

Er gravid for 2 gang og kjenner ingen symptomer nå (6 uker) og det gjorde jeg heller ikke forrige gang. Masse lykke og babystøv til deg, HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...