Gå til innhold

Sommerferie på Sørlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å ta ei uke på Sørlandet i år. Ungene har lyst til å dra til Kaptein Sabeltann- stedet, dyreparken og Kardemommeby. Vi har ikke helt bestemt hvor/hvordan vi skal bo ennå. Jeg har familie i Arendal, men har ikke lyst til å trenge meg på hos dem. Noen her som har vært der nede og som har noen gode forslag på steder en kan bo på. Enten leie feriehus, bo på hotell, leie hytter el?? Tips mottas med takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se litt på annonser i lokalavisene feks - en barndomsvenninne jeg hadde fra Arendal pleide å leie ut huset sitt noen uker om sommeren og jeg vil anta at de ikke er de eneste som gjør det. Nabohuset vårt (da vi bodde der) var også sommerutleid. Dette var på Hisøy - nær byen (både med bil og båt) og nær strand flere steder og mindre enn 1 time til Dyreparken tror jeg (var vel 1 time før, men nå er det jo motorvei så og si hele veien).

Skrevet

På FINN.no vet jeg det er mange som annonserer huset til leie på sommeren. Det kan være veldig dyrt å leie hus da. Venner av meg leier ut for 10 -15000 i uka... Hus i vannkanten da. Ellers er det jo mange campingplasser rundt her og hoteller. Feriehus er jeg ikke sikker på.

Skrevet

Roligheden camping og Hamresanden camping, samt en campingplass i Lillesand har jo greie hytter og ligger nært Dyreparken (som er alle de tre stedene du nevnte)

Ellers også mye annet fint å finne på her nede, båtturer, kanonmuseum, strand og by...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...