Gå til innhold

Dere som går noe på ski

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere/har hatt pulk til ungene eller noen ganger skulle ønske at dere hadde det?

Vi lånte en pulk de 2 første vintrene til lillemor, og jeg vurderte å kjøpe selv, var inne på nettsider og drømte flere ganger, men siden vi hadde en vi kunne låne slo vi det fra oss. I fjord da lillemor var rett over 2 år hadde vi henne på akebrett, og hun gikk også litt selv på ski, mulig vi lånte pulken da også på 1 tur.

I år går hun fint på ski selv, men det hadde vært greit å hatt en pulk hun kunne sittet litt i om hun blir sliten,og å hatt utstyr(les mat, ekstraklær ol)i men vi får legge inn flere stopp da, og korte turer, så går det nok greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har hatt med pulken på langtur helt til i år (og da fyller han snart 5 år) sånn at han får gått så langt han ønsker.

Sønnen min er strålende fornøyd med å bytte mellom å gå selv og pulk!

Skrevet

Mannen min var på skitur med barna i går, og da hadde de med pulk. Minsta blir straks 5, og er stri til å gå på ski og går gjerne langt, men tar seg gjerne en pause i pulken. Der er det også plass til skiene hennes, og noe ekstra utstyr, og da kan de gå lengre inn i marka.

Jeg har også hatt henne i pulk, men synes rett og slett det blir tungt etterhvert som de gror til. Da hun fylte 4 orket ikke jeg mer. Mannen min er stor og sterk og har blodkondis, og dermed er det hans jobb. Han tar det som trening! :))))

Pulk er en investering dersom man går på ski jevnlig i vintermånedene. Vi ville ikke vært den foruten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...