Gå til innhold

Ang aktivitet her inne

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som det er flere enn meg som har dabbet litt av.

Vi var jo så flinke en periode å skrive masse innlegg.

Er det noen som har sluttet å være her inne eller bare har en pause?

Er dere her blond, no dobt, sina og dere andre som var så aktiv en periode. Må indrømme at jeg ikke synes det er så gøy å være her inne når det er lite liv, og heller da finner på andre ting.

Jeg har ikke tid og anledning til hele tiden å "dra" men jeg kan godt komme innom å svare på innlegg og poste noen nye innlegg daglig.

Er det flere som er med på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del er det ikke alltid jeg har så mye å si selv. Men jeg er alltid inn her, og leser det som andre skriver. Har jeg et svar, så svarer jeg:)

Hadde vært kjekt med mer aktivitet, for da kunne vi ha debattert ordentlig her inne, men det er uansett fint å ha denne siden å gå inn på:)

En kan vel benytte både dette forumet og dib. Jeg for min del er innom begge sidene, for jeg har både småbarn og skolebarn.

Skrevet

I noen uker har jeg ikke hatt mulighet til å være her annet enn en liten tur av og til. Noen av oss har stått på mye her siden i sommer og etterhvert blir man litt lei av å være den som driver det videre. "Alle" som er innom sier de er fornøyde, men savner mer liv. Det er vel typisk at man ønsker å komme til dekket bord og svare litt her og der, men ikke gjøre så mye mer. Siden det er få faste brukere her skal det lite til før det blir stille her. I går ble det vel bare produsert ett eller to innlegg her, ikke fristende for folk som bare er innom en gang i blant.

Så vi trenger aktive folk for at det skal fortsette å være attraktivt her. Mye folk trekker flere folk, vi er sosiale av natur.

Har selv tenkt å foreslå en kveld der alle kommer innom og poster fem innlegg hver, men synes ikke jeg kan foreslå det når jeg ikke vet om jeg kan stille opp selv. Det er en måte å gjøre det på, iallfall, og å legge oppfordring på dib og bim også, men da bør vi være her slik at besøkende ikke kommer til tomt hus.

Skrevet

Er innom å leser ofte.Men er litt redd å skrive noe.hehe

Men lover å bli flinkere =)

Så om dere holder ut å få masse tullete tråder,så skal jeg rable i vei jeg ;o)

Skrevet

Jeg kan innrømme at jeg er mindre her inne nå så det er så lite aktivitet. Har prøvd hele høsten og få opp og opprettholde aktiviteten, men blir tungt i lengden.

Hadde det kanskje også vært en ide om at vi prøvde å svare på minst så og så mange tråder pluss la ut minst så og så mange tråder hver dag. Da blir det bedre med liv. Er ikke noe gøy når tråder ikke blir besvart, eller bare besvart med en. Trenger vel ikke alltid være så veldig fornuftig eller langt det vi svarer, men kjekt å få svar.

Og til "bæssmor", værsegod, kom med masse masse tulletråder, da er det enklere for andre å svare og kanskje flere tør å komme med egne tråder. Både med tull og alvor:)

Skrevet

Det ligger nok en del selvsensur også; man tenker at det blir for dumt og så lar man være å skrive noe. Jeg tenker at hvis det er en del "dumme" tråder så blir det kanskje lettere å legge inn alvorstråder også?

Vi trenger begge deler.

Skrevet

Jeg er en av dem som ikke har klart aa foelge opp. Etter svoger doede saa har jeg funnet det vanskelig aa engasjere seg her. Tror kanskje det er fordi vi er saa faa og da jeg heller ikke kjenner dere skikkelig saa har det blitt litt saa som saa.

Men er innom med jevne mellomrom.

Skrevet

Jeg har hatt en mer en vanlig, hektisk høst.

Men jeg vil gjerne ta min del av jobben med å få opp aktiviteten her inne, så jeg kan bidra med noe daglig, i hvert fall frem til lille krapyl i magen kommer (han/hun holder et voldsomt rabalder inni her til tider).

Kommer nok til å be om litt permisjon når babyen kommer :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...