Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Spiste egg og bacon til frokost, noe jeg DIGGER, men så smakte det bare rart, æsj. Sambo syntes det smakte helt som vanlig... Er det sånn det skal bli nå? he he
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 ja sånn har eg det òg! eg klarer ikkje grønnsaker for øyeblikket for det smaker bare jord!!! og reagerer på veldi mykje forskjellig mat.. så det er no litt komisk=)
nurke87 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Skulle spise sjokoladekake her om dagen, men synes jeg kunne kjenne alt for mye melsmak (og jeg prøvde å spise 2 forskjellige). De andre rundt meg sa d bare var tull, fordi de synes det smakte veldig godt, og værfall ingen melsmak I går bakte jeg brød, og i morges skulle jeg ta meg en fersk skive til frokost, men synes jeg kjente gjærsmak :/ Sambo sa at han ikke kunne kjenne at det smakte gjær og at brødene var kjempegode. Håper bare jeg ikke får avsmak på brød da, hva i alle dager skal jeg da spise til lunsj o.l ? Merker også at luktesansen har blitt ganske skjerpet
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Skal ikke se bort i fra det nei ;-) Jeg virkelig elsker fajitas (kylling i fajitamix, rullet inn i wraps og ost på toppen, gratinert og serveres med salssaus, rømme, salat og tortillachips), spesielt på kvelden når ungen er i seng er det deilig. Nå klarer jeg det bare ikke. Ikke i det hele tatt. Liker generelt ikke å spise sent på kvelden lenger, noe jeg alltid har foretrukket. I tillegg har jeg fått helt dilla på skive eller rundstykke med syltetøy og banan, jeg spiser nesten aldri noen av delene og liker egentlig ikke banan, hehe... Slik har det vært de andre gangene også, noen mat bare klarer jeg ikke lenger, og så får jeg lyst på mat jeg gjerne ikke liker til vanlig i stede.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Dette med eggene (og kanskje mest bacon) er det eneste jeg har opplevd. Ellers er det sånn at jeg blir fortere mett og fortere sulten... Så må spise ofte ellers går jeg helt i kjelleren, blir kvalm etc.
Sweet Georgia Brown Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Jeg klarer ikke lukten eller smaken av biffkjøtt, kjøttdeig eller karbonadedeig. Vil også heller ikke spise så sent på kvelden, bedre apetit under dagen. Strange..
ta|ie Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Jeg føler at nesten all mat jeg likte før smaker litt merkelig nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå