Lotta2010x2012 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Bare lurer på hvilken pp det var flest som ble gravide:D
Trejenter? Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 I den 4. pp. Jeg er borte på jobb annen hver uke, så jula var første pp jeg var hjemme hele tiden.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Ble gravid på første forsøk;)
**Baby**number**two** Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Min förste graviditet satt på förste forsök. Denne gangen satt spiren i 2. pp
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 1: 2 pp 2: 3 pp 3: uplanlagt, hadde ttet ubeskysex litt for nærmt el (4 dager før), men mistet i SA den gangen 4: 3 pp 5 (denne): uplanlagt, skulle ikke vært mulig trodde vi, men det var det tydeligvis...
Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 1. gangen satt spiren på 2 pp. Men mistet med èn gang Så gikk jeg maaange mnd uten mens, men etter proverakur og mensen var stabil igjen tok det 2 pp. Ca : ) (Litt vanskelig og være helt sikker, siden jeg gikk leeeeeenge uten mens..og har laaang syklus!)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 nr 1: 2 pp nr 2: ikke planlagt...sex en uke før el...mistet i sa nr 3: 4 pp
ROFL Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Nr.1 - ikke planlagt Nr.2 - 5pp (mistenker en SA i 2pp, men er ikke sikker)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 18. januar 2009 #11 Skrevet 18. januar 2009 1.3pp, mistet i sa 2.16pp, er nå 5+4...nå håper jeg spira sitter:-)
2prinsesserogbim Skrevet 18. januar 2009 #12 Skrevet 18. januar 2009 1. 5 pp 2. 23 pp... mistet i SA i sommer, men skriver ikkje opp det som ein egen.. syns da blir litt feil...
Lotta2010x2012 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. januar 2009 Så moro at det er så mange som har blitt så fort gravide:) Håper jeg er like heldig:D
VinterSol+2 Skrevet 18. januar 2009 #14 Skrevet 18. januar 2009 1; 1.pp 2; 1.pp (mistet i MA andre trimester) 3; 1.pp
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 18. januar 2009 #15 Skrevet 18. januar 2009 nr 1:21pp nr 2:6pp (mista i uke 21) nr 3:4pp
Lotta2010x2012 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. januar 2009 Tusen takk for svar! Og lykke til alle sammen her inne:D Håper jeg også kommer hit snart:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. januar 2009 #18 Skrevet 19. januar 2009 PP=prøveperiode. 1 syklus: Fra første dag i siste menstruasjon til du får menstruasjonen neste gang eller venter menstruasjonen. Dette er 1 pp, altså 1 prøveperiode. Da bruker du ingen prevensjon og du håper på å bli gravid. Håper det var sånn noenlunde forklarende... Klems
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. januar 2009 #19 Skrevet 19. januar 2009 Nr 1: Ikke planlagt - gikk på p-pillen. Så ingen pp. Hun blir 3 år snart. Nr 2: Prøvd i 6 mnd, og ble gravid etter 3 pp. (Tok tid å få tilbake mensen etter cerazette-bruk)
06 <3 09 Skrevet 19. januar 2009 #21 Skrevet 19. januar 2009 Absolutt forklarende! :-) Takk takk. Her ble det klaff på første pp :-)
Har fire go`inger Skrevet 19. januar 2009 #22 Skrevet 19. januar 2009 Nr 1: 2pp Nr 2: 1pp Nr 3: 2pp (mistet i SA i jula) Håper på en ny spire snart.
Kullings Skrevet 19. januar 2009 #23 Skrevet 19. januar 2009 1: Ikke planlagt (hadde omgangssyken i én uke, og det var det som skulle til!) 2: 10pp -Endelig!!!
Minnie_Moon Skrevet 19. januar 2009 #24 Skrevet 19. januar 2009 første gang ca 1/2 år, mistet, ble gravid igjen etter ca ett år med prøving etter det. Nå tok det 6 pp. veldig glad det gikk såpass fort. Hadde forberedt oss på at det skulle ta bortimot ett år...
Lotta2010x2012 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #25 Skrevet 19. januar 2009 Det er så moro å lese at det er så mange som det har gått ganske fort med:D Leser om så mange her inne som har prøvd både 1 år og vell så det.. Men det er vel dem man legger merke til, de andre ser man jo bare en måned eller to, så forsvinner dem hit:) Så får trøste meg med det, og bare håpe og krysse fingrene om at det går like bra med meg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå