Gå til innhold

Hvilken pp ble dere gravid i !! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvilken pp det var flest som ble gravide:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den 4. pp.

 

Jeg er borte på jobb annen hver uke, så jula var første pp jeg var hjemme hele tiden.

Skrevet

Ble gravid på første forsøk;)

Skrevet

Min förste graviditet satt på förste forsök.

Denne gangen satt spiren i 2. pp

Skrevet

1: 2 pp

2: 3 pp

3: uplanlagt, hadde ttet ubeskysex litt for nærmt el (4 dager før), men mistet i SA den gangen

4: 3 pp

5 (denne): uplanlagt, skulle ikke vært mulig trodde vi, men det var det tydeligvis...

Skrevet

1. gangen satt spiren på 2 pp.

Men mistet med èn gang :( Så gikk jeg maaange mnd uten mens,

men etter proverakur og mensen var stabil igjen tok det 2 pp.

Ca : ) (Litt vanskelig og være helt sikker, siden jeg gikk leeeeeenge uten mens..og har laaang syklus!)

Skrevet

nr 1: 2 pp

nr 2: ikke planlagt...sex en uke før el...mistet i sa

nr 3: 4 pp

Skrevet

Nr.1 - ikke planlagt

Nr.2 - 5pp (mistenker en SA i 2pp, men er ikke sikker)

Skrevet

 

1 pp planlagt:)

Skrevet

1.3pp, mistet i sa

2.16pp, er nå 5+4...nå håper jeg spira sitter:-)

Skrevet

1. 5 pp

2. 23 pp... mistet i SA i sommer, men skriver ikkje opp det som ein egen.. syns da blir litt feil...

Skrevet

Så moro at det er så mange som har blitt så fort gravide:)

Håper jeg er like heldig:D

Skrevet

1; 1.pp

2; 1.pp (mistet i MA andre trimester)

3; 1.pp

Skrevet

nr 1:21pp

nr 2:6pp (mista i uke 21)

nr 3:4pp

Skrevet

Tusen takk for svar! Og lykke til alle sammen her inne:D

Håper jeg også kommer hit snart:)

Skrevet

PP=prøveperiode. 1 syklus: Fra første dag i siste menstruasjon til du får menstruasjonen neste gang eller venter menstruasjonen. Dette er 1 pp, altså 1 prøveperiode. Da bruker du ingen prevensjon og du håper på å bli gravid.

 

Håper det var sånn noenlunde forklarende...

 

Klems

Skrevet

Nr 1: Ikke planlagt - gikk på p-pillen. Så ingen pp. Hun blir 3 år snart.

Nr 2: Prøvd i 6 mnd, og ble gravid etter 3 pp. (Tok tid å få tilbake mensen etter cerazette-bruk)

Skrevet

Absolutt forklarende! :-) Takk takk. Her ble det klaff på første pp :-)

Skrevet

Nr 1: 2pp

Nr 2: 1pp

Nr 3: 2pp (mistet i SA i jula)

 

Håper på en ny spire snart.

Skrevet

1: Ikke planlagt (hadde omgangssyken i én uke, og det var det som skulle til!)

2: 10pp -Endelig!!!

Skrevet

første gang ca 1/2 år, mistet, ble gravid igjen etter ca ett år med prøving etter det.

 

Nå tok det 6 pp. veldig glad det gikk såpass fort. Hadde forberedt oss på at det skulle ta bortimot ett år...

Skrevet

Det er så moro å lese at det er så mange som det har gått ganske fort med:D

Leser om så mange her inne som har prøvd både 1 år og vell så det.. Men det er vel dem man legger merke til, de andre ser man jo bare en måned eller to, så forsvinner dem hit:) Så får trøste meg med det, og bare håpe og krysse fingrene om at det går like bra med meg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...