meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Ja, vet det er tidlig. Men forrige gang jo litt mage i uke 13-14. Og i uke 16-17 var det veldig synlig. Var en 2-3 uker med masse vekst. Nå kan jeg såvidt se en cm heving kanskje. og det er bare fordi jeg er relativt tynn i utgangspunktet. Når fikk dere andre mager? Har dere lagt ut magebilder?
scoobydo Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Begynte å få mage når jeg var ca 13 uker... og innen jeg var 17-18 uker var det veldig synlig ja Begynte med mammabukser i uke13, da var de vanlige buksene mine for små...Men er jo veldig variabelt når man får mage...
Aliane Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Jeg fikk først synlig mage i uke 20 i forrige sv.skap. Selvom jeg var tynn. Det er jo veldig individuelt, da.. Ikke fått noe mage enda i uke 15.. Kommer vel snart :-)
Pitty Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Trodde jeg var unormal som ikke hadde fått mage ennå,men neida her var det flere som meg ) Er 12+3 og ikke noe mage i det hele tatt, skal sies jeg har/er ekstrem kvalm og sliter med oppkast ennå så vekten visste nedover på kontroll på fredag. Håper det snart gir seg snart jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå