Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 jeg har gått på p-piller i flere mnder uten problemer.. sist mnd glemte jeg 3 piller. d var 2 piller i uke 1 og 1pille i uke 3.. så fortsatte jeg bare rett på neste brett, og har ikke glemt noen piller på dette brette.. er på pille 11. men jeg tok ikke pille i går og ikke dagen før det da jeg begynte å blø.. tenkte at jeg trenger jo ikke utsette mensen når jeg har fått den uansett.. sist jeg fikk mensen var 9 desember.. så da jeg begynte å blø tok jeg en sånn eggløsningstest, for å se om det var mensen eller om det kunne være noe annet. jeg tenkte siden jeg hadde glemt piller på brette før.. men den viste ikke noe tegn på en strek.. så tok jeg en i dag og da vistes det en strek, ikke veldig sterk men heller ikke veldig svak. så da lurer jeg på om jeg kan være gravid da eller om det bare er noe forstyrrelser? og hva vises på disse eggløsningstestene? har kjøpt så jeg skal sjekke om jeg får eggløsning når jeg glemmer piller eller om jeg er sikker.. og jeg har ikke hatt eggløsning som jeg vet om, men har heller ikke sjekket vær dag etter jeg glemte piller.. blør ikke mye, er bare noen få dråper i døgnet og det har vart i 3 dagen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå