Gå til innhold

Redd for at det har gått galt her....hva tror dere?


kath2

Anbefalte innlegg

Uff, er bekymra for at det har gått galt jeg.

i går var det (sorry detaljene) litt rosa på papiret når jeg var på do. Utover dagen, ca hver tredje gang jeg tisset, var det litt mørkebrunt på papiret, som om det var helt helt på slutten av en mens hvis dere skjønner.

 

Har ingen smptomer om dagen heller.

 

hva tror dere? Kan det ha skjedd noe, eller er dette normalt? Har noen av dere opplevd det samme?

 

krysser fingrene:) Og takk for svar!

 

Ps: er 5+4

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du hadde blødd mer dersom det hadde gått galt :) Mange opplever småblødninger i begynnelsen, og noen kan til og med ha det hele veien! :) Det går nok bra skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå ja håper virkelig det!!

Syns bare det er så rart at jeg ikek har noen smptomer lenger heller. Ikke ømme pupper en gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du ikke blir kvalm eller noe slikt så kan det faktisk

hende at du ikke kjenner noenting før at babyen begynner å sparke i magen=)

det er helt naturlig å ikke kjenne noe som det å kjenne noe:)

viktigste er at du tenkter positivt å har det bra med deg selv,så lenge du har det bra så har baby det og bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde det slik forrige uke. Natt til onsdag lå jeg bare og gråt og var sikker på at jeg skulle miste. hadde rosa/rødt slim på papiret, og utover brunlig. Var hos legen som sa at dette var fulstendig normalt. Kunne ikke slå meg til ro med det, så bestillte privat UL. Og der så vi et stort og fint hjerte som banket som bare det. Så litt rosa eller brunt trenger ikke bety noen som verdens ting. MEN er du bekymret hadde jeg ringt lege og forsøkt å få en tidlig ul, jeg fikk det ikke, men valgte alikevel å ta en privat, og det var verd hver eneste krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gjør jeg det i morgen mossik. Takk for bra svar. Herregud, man blir jo så bekymra:) he he.

Men tror du de se kan se hjertet i så fall på UL? Er bare 5+5 imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann......ikkje kjekt være bekymra nei....... Trur ikkje dei kan sjå hjerte slå før tidligast i veke 6, men det e jo berre få daga til, så bestill en time du :) Det e uvissa som e det verste!

Lykke til og klem fra ei som mista i sommar me som he fått en ny sjans no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen dere,

da har jeg vært hos legen. De så at det var noe der, men kunne ikke se noe hjerte. Mest sannsynlig så hadde de ikke sett det enda uansett, da jeg kun er 5-5.

de tok blodprøve, skal ta ny på onsdag. Dette er vel for måle om hcg nivået øker er det ikke? Finner de ut om det er liv der inne på bakgrunn av det?

Så egentlig er jeg like langt, fikk jo hverken bekreftet eller avkreftet noe.

 

brun utflod har jeg fortsatt....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de tar blodprøvene med 2-3 dagers mellomrom for å se om HCG nivået stiger ( da er det i livet enda ) eller om det synker( som sier at du har mistet). Hvis du tar prøven tidlig onsdag får du mest sannsynlig vite det etter kl 12 samme dag.

 

Hjertslag høres på UL når du er 6+3 på dagen.

 

Det er ingen fasitt på om du blør mye eller lite de første dagene, men 1 av 4 som blør i svangerskapet bærer frem ett friskt barn.

 

Du er 5 + 5 og det er rundt nå emroyet fester seg i livmoren. da kan du blø litt. helt normalt.

 

hilsen en med 3 aborter bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar det spirer:)

ila av dagen i dag har jeg blødd mer, og har ganske mye mensmerter. Er dette tegn på at det har skjedd noe, og at jeg kanskje har en sa nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du er urolig, men prøv å huske at det er mange som går gjennom det samme uten å behøve å engste seg. Men, når det er sagt så bør du også innstille deg på at dette er kroppens måte å rydde opp i noe som ikke var 100%. Jeg har selv vært der 4 ganger og vet hvordan du har det - det er ikke noe moro å se blod på papiret, og iallefall ikke friskt blod.

 

Hvis du skulle være uheldig å miste nå, så vil jeg bare si at jeg ble gravid igjen med en gang etter mine SA'er (som jeg alle mistet i uke 6-7).

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mitt første barn (venter nr 3 nå) så hadde jeg et slik! småblødninger og litt brunt. Var hos legen som trodde det muligens var utenfor livmoren og ble sendt til GU. Der påviste dem et foster med hjerteslag og alt var bra. det var ingen god grunn til å jeg hadde hatt disse symptomene og alt ga seg ettervhert. Noen har det vist bare sånn. men ville bedt om en grundig undersøkelse slik at du ikke bekymrer deg for mye.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke bekymre deg, skjønner sorgene dine VELDIG godt. Da jeg var gravid den første gangen så hadde jeg faktisk akkurat det samme som du. Var omtrent 6 uker på vei og fikk litt brun utflød. Resultatet ble en sent abort i uke 8. omtrent. Veldig trist og kjedelig, men i etterkant syns jeg at det er bedre å miste en å få et sykt barn. Kroppen ordnder dette ofte ut av seg selv. Men ikke alle som opplever brun utflød / småblødinger opplever en abort. Man sir ofte, så lenge slimen / utflød ikke er rød, så er det "gammel blød", dette kan for eks. oppstår ved en haematom i livmoren (vet ikke hvordan man sir på norsk, når du har en blå merke så samles det blod under huden). Dette skjer noen ganger når egget fester seg og har ingen betydning...

 

Hva jeg ikke liker godt er at du sa alle graviditetstegner har forsvunnet - dette er noe som jeg syns ikke er godt. Ikke sorg deg for mye, men oppsøk legen og la det sjekke ved UL.

 

Håper at alt går bra med dåkk!! Hilser så mye og lykke ti!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Meg igjen... Gravidietesspesialist, hehe...

HCG dobbles i en intakt svangerskap hver andre dag. Mao de må ta to prøver i løpet av 48 timer for å se om alt er bra.

 

Lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...