Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei . Er 5 + 3 i dag. I går kveld fikk jeg skikkelig menssmerter og verking i nedre del av magen, samtidig som jeg ble skikkelig uggen og til tider kvalm. Frøs veldig og huden var skikkelig vond å ta på. Var nesten sikker på at nå går det rett vest, men våknet i dag og smertene er nesten borte og ikke noe blod. Har mistet 3 ganger før, så er litt nervøs. Noen som har opplevd lignende. Holdt på fra klokken 1800 til jeg la meg i 2300 tiden? Håper ¨på svar....
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Tror ikke dette er farlig, du har jo ikke blødd noe så Jeg våknet selv idag med litt magesmerter nedredel av magen som varte en stund, men så gikk det over,.. Tror alt er bra, tror bare livmoren vokser å strekker seg litt.. Men jeg skal på UL imorgen som jeg bestillte for 3 uker siden, så da får vi se om alt er bra Lykke til :-D
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Takk for svar bolle i ovnen sep. 2009. Ja jeg håper dette er normalt. For det var skikkelig ekkelt og vondt. Var liksom sterkere en svake menssmerter..
Johan Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg hadde det akkurat likedan for 2 uker siden, men har ikke merket noe mer og symptomene er fremdeles på plass så jeg tror det gikk bra (8+3 nå). Jeg mistet i uke 7 for 3 år siden, og da var det ordentlige smerter, ikke "bare" mensvondt. Så selv om det var akkurat som du beskrev nå, tror jeg ikke det var farlig. Livmora skal jo strekke seg mye... Jeg konkluderte med at jeg var sliten og kanskje hadde kjørt meg litt hardt. Kanskje du og var litt ekstra sliten?? Uff, så slitsomt det kan være de første ukene;-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Takk for svar Johan. Ja mulig jeg var litt sliten. Har ikke merket slike smerter siden da, men av og til litt svake smerter og uvelhet i nedre del av magen. Men som du skriver, så er det sikkert helt vanlig,,, Mistet 3 ganger før, så er nok litt overnervøs ja... Masse lykke til videre til deg ;O)
Johan Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Uff, jeg forstår godt du er nervøs da ja. Du kan jo høre med legen om det er mulig å få tidlig UL, så kanskje du greier å slappe litt mer av. Lykke til uansett, jeg krysser fingrene for deg!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2009 Takk for det. Er henvist til A hus, så håper de klarer å få ut fingern å sende meg en time ganske snart. Hører jeg ikke noe innen mandagen, kommer jeg til å ringe de å purre litt jeg he he,, Lykke til videre du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå