Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 ungen min på 1 år. Samboer mener vi burde begynne å legge han på eget rom nå. Jeg synes det er helt forferdelig. Vet rett å slett ikke om navlestrengen rekker helt dit Når gjorde dere det og noen andre som synes det var vanskelig?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Han var vel 7-8 mnd. Både lillegutt og jeg sov mye bedre når han fikk eget rom. Hadde ikke noen problemer med å bytte rom.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hun er 14 mnd, og sover fremdeles på vårt rom Vi stortrives med dette!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Vår er 15 mnd og et helvete om natta. Vi har ikke eget rom å legge henne på, så vi bærer senga ut på stua. Hadde vært evig takknemlig hadde vi hatt ekstra soverom på andre siden av huset, slik at det hadde vært mulig å sove en hel natt.
KaMa Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 6 mnd mener jeg. Da sov vi omsider aller sammen mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Vår var 4 mnd når hun beg å sove på eget rom. Dør rett fra vårt soverom til hennes.
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Nr 1 på eget rom fra første dag Nr 2 var vel ca 3 mnd Nr 3 husker jeg ikke helt, men rundt 6 mnd kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå