Gå til innhold

La han få sitt eget rom...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ungen min på 1 år. Samboer mener vi burde begynne å legge han på eget rom nå. Jeg synes det er helt forferdelig. Vet rett å slett ikke om navlestrengen rekker helt dit ;) Når gjorde dere det og noen andre som synes det var vanskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var vel 7-8 mnd.

Både lillegutt og jeg sov mye bedre når han fikk eget rom. Hadde ikke noen problemer med å bytte rom.

 

Skrevet

Hun er 14 mnd, og sover fremdeles på vårt rom :) Vi stortrives med dette!

Skrevet

Vår er 15 mnd og et helvete om natta. Vi har ikke eget rom å legge henne på, så vi bærer senga ut på stua. Hadde vært evig takknemlig hadde vi hatt ekstra soverom på andre siden av huset, slik at det hadde vært mulig å sove en hel natt.

Skrevet

6 mnd mener jeg. Da sov vi omsider aller sammen mye bedre.

Skrevet

Vår var 4 mnd når hun beg å sove på eget rom. Dør rett fra vårt soverom til hennes.

Skrevet

okei.... synes det er hardt jeg ;)

 

HI :)

Skrevet

Nr 1 på eget rom fra første dag

Nr 2 var vel ca 3 mnd

Nr 3 husker jeg ikke helt, men rundt 6 mnd kanskje

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...