Gå til innhold

offf. begynner å bli kjempe nervøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå må jeg få bekreftet litt fra dere andre. for jeg har begynt å fått en følelse av at her er det ik noe lell. jeg husker ikke når jeg begynte å kjenne noe sist jeg var gravid. så nå går jeg bare rundt og lurer...

jeg er ca 6 uker på vei, men har ingen tegn på at jeg er gravid.... kun positiv på alle mine tester. har enda ik vært med legen for jeg tenkte bare at jeg kunne vente en stund tilll....

hjelp.... når begynte dere å kjenne noe ?bør jeg være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er noen grunn til bekymring. Noen ganger kommer symptomene sent, selv følte jeg meg ikke gravid før i uke 7 - 8, da fikk jeg stadig litt mer ømme pupper og ble trøttere og trøttere.. Se det an litt til,og så kan du jo gå til legen eller ta privat UL hvis du fortsatt er bekymret. Lykke til! :-)

Skrevet

Bare vær glad å nyt det, når jeg gikk gravid med 1 mann, så hadde jeg ikke noe gravidsymptomer i det hele tatt på di 9 mndene jeg.

Hadde bare litt vondt i ryggen den siste uken, å at magen vokste, det var det eneste tegnet jeg hadde..

men hvis du er usikker, bestill en time UL privat, da kommer du fort inn :)

Tror du er like gravid som meg jeg ;)

Dette svangerskapet er jeg kjempe dårlig, så jeg syns du er HELDIG! :-D

Jeg skal på UL imorgen, er 7+4 etter min egen regning, så vi får se :)

Lykke til

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt noe særlig symptomer, og jeg er 15 uker i dag.. Fikk kun ømme pupper etterhvert i uke 7-8, og merket at magen har vokst.. Så tror nok du bare kan slappe av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...