alene mamma88 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 lille jenten min bestemte seg for at hun ville komme 1 uke før termin dato, til stor glede for meg:D var til modningsakupunktur på onsdag, og 2 timer etter jeg kom hjem fra timen, begynte riene.. fødselen varte 17,5 timer fra første rier til lille nurket var ute, og torsdag morgen kl halv 8 var jeg blitt stolt mor!!.. var en veldig fin fødsel, og klarte meg med kun lystgass som hjelpemiddel.. tiden gikk utrolig fort, til tross for at jeg var døds sliten på slutten.. det var en helt utrolig rar følelse akkurat i det hodet er på vei ut, først da gikk det opp for meg, at ENDELIG skulle jeg få se den lille skjønne jenten min som jeg har gått og bært på i 9 mnd og lurt på hvordan så ut.. bare gled dere til fødselen.. selvom det mest sannsynlig er noe av det hardeste dere noen gang må igjennom.. så er det samtidig det aller mest givende dere noen gang vil gjøre.. for bare tenk på hva som venter dere når det hele er over:) no er vi begge kommet hjem fra sykehuset, og jeg slapper av og koser meg med lille nurket:) vil si takk for meg her inne:)) og lykke til til alle som enno venter på de små nurkene sine!
nattergal78 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Så koselig innlegg. Gratulerer!!! Ønsker deg lykke til videre med den lille:-)
elikatt -mamma til 4- Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer så mye med jenta!! Jeg var like gammel som deg da jeg fikk dattera mi for 16 år siden, alene, du har mye å se fram til! :-) Lykke til videre! :-)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 å gratulerer såååå masse m tulla di!!! ønsker deg all lykke framover=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå