Gå til innhold

Da er jeg tilbake med nr 2 i magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test på fredag, og jeg er gravid :) Nikolai ble 3 i desember og da bestemte vi oss for å ta ut spiralen og prøve på å få en baby til i løpet av dette året. Det gikk fort, for nå er jeg altså gravid allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei gartulerer så mye. her blir også Nikolai på 3 år storbror hihi.... han blir 4 i år.

Skrevet

*ønsket om nr3*

Hehe, takk. Vår Nikolai blir også 4 år i år, den 21. desember. Gratulerer til deg også da. Hvorlangt på vei er du?

Skrevet

Hei Veslemus og gratulerer!!!!

Hadde ikke du samme nick i 2005?? Mener å huske det gitt =)

Jeg har en datter som blir 3 år om 3 uker. Vi venter også nr 2 - jeg testet positivt 6 dager før IKM og er bare 4+1 i dag, men har visst om dette i 1 uke nå. Var planlagt, så vi gleder oss masse =)

Hvor langt er du på vei?? Uansett ønsker jeg deg lykke til =)

Klems

Skrevet

Hei Meg og lille snuppis *06+09*

Joda, jeg hadde samme nick i 2005 :) Kjenner igjen ditt nick også! Jeg testet positivt to dager før IKM. Har begynt på min 5 uke i dag. Vår er også planlagt. Har telt dager i syklus og fant ut når jeg hadde eggløsning. Det satt på første forsøk. :) Har hatt mistanke litt over en uke. Kjent det på kroppen. Sliter med kvalme allerede. Fantes ikke kvalm sist. Gleder oss masse vi også!

Takker :) Lykke til til deg også!

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5
Skrevet

Gratulerer,og lykke til. =)

Skrevet

Hei igjen Veslemus =)

Da har vi jo termin nesten samtidig vi da, når har du termin?

Jeg har termin den 29.09.09 og har begynt min 5 svangerskapsuke jeg også =) Sliter med mye kvalme, svimmelhet og jeg fryser så innmari. Puppene er jo også sinnsykt vonde - kan ikke huske jeg hadde så tidlige symptomer forrige gang...

Nå skal jeg på besøk til mine foreldre, så nå bare måååååå jeg logge meg av her, hehe =)

Ha en fortsatt strålende fin søndag!!!

Klems

Skrevet

Meg og lille snuppis*06+09*

Vi har termin samtidig vi da :) 29.09.09 her også! Jeg får planlagt kisersnitt denne gangen,det ble notert i journalen min sist, da jeg ikke kan føde vanlig, pga veldig skjev stilling på bekkenet. Endte med hastesnitt sist. Så da får jeg nok ut babyen før termindatoen.

Samme tidlige symptomene her. Kjenner det skjer ting nederst i magen også.

Du må kose deg på besøk! Ha en strålende søndag du også :)

Klem :)

Skrevet

Tusen takk, Gravid og glad uke 5. Når har du termin?

Skrevet

Meg og lille snuppis*06+09*

Hvordan har dagen din vært? Jeg har bare slappet helt av. Det trengte jeg. :) Spent på om jeg får samme termindato av legen som jeg har her inne. Skal ringe legen min i morgen tidlig.

Ha en god natt :)

Skrevet

hei og hå!!

Husker faktisk nicket ditt jeg og. fikk i 06 jeg og. Men var ikke det jeg lurte på egentlig.

Jeg skal fjerne spiralen min om et par dager og ruer meg såååå. Syns du det var ubehagelig? fikk du mensen rett etterpå?

Du var nå heldig som ble så kjapt gravid etterpå :)

lykketil med svangerskapet!!

Skrevet

Hei prøve igjen 09

Det er ikke så mye å grue seg til. Du kjenner bare et litte knepp, så er det over. Fikk en mens til vanlig tid etterpå (2 uker etter jeg tok den ut). Lille julaften var første dag i siste mens, som også da var min første etter jeg tok ut spiralen. Og nå er jeg altså gravid, så raskere kunne det igrunn ikke gått.

Takk, håper dette går bra :) Er jo så tidlig enda tenker jeg på.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...