Raskatte Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Ja,da var det endeøig min tur til å komme meg videre i utviklingen her-til 2.trimester, Føler jeg er veldig klar for alt det spennende som kommer til å skje dette neste trimesteret. Foreløpig er det lite symptomer eller tydelige tegn syns jeg..Kun litt stikninger i magen,litt ømme bryster og litt kvalme som kommer og går. Ingen synlig kul eller igrunn,ser kun litt lubben ut med litt mer flesk enn vanlig på magen;) Når begynte dere andre å få mage? Eller kjenne noe liv?
Kazaya er fødeklar Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hei og velkommen! Jeg fikk plutselig kul på magen i uke 13, da steg livmoren min opp av bekknet. Er i min 15 uke nå og har fått orntlig mage, dette er mitt 3 svangerskap så magen kommer sikker fortere av den grunn også. Livmoren er oppe ved navlen nå. Kan kjenne den lille sporadisk om kvelden når jeg ligger helt stille og kjenner godt etter. Kjenner kvalmen begynner å avta mer fra dag til dag nå det er deilig!
Kazaya er fødeklar Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 ps) Ser på nicket ditt.. Har du rasekatt? Selv har jeg ei nydelig lita Hellig birma jente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå